J
"Jemina"
Vieras
meillä vähän samanlaista. mies ei koskaan sano rakastavansa, ei halaa eikä pussaile, harvemmin ottaa iltaisin kainaloon... mä toisinaan innostun, tulee kausia et jaksan montakin päivää kaikin tavoin osoittaa rakkauttani mut...yksipuolisena touhuna se lopahtaa ennemmin tai myöhemmin. mut se, mitä haluun sulle sanoo on et YRITÄ KAIKESTA HUOLIMATTA PITÄÄ TOSI HYVÄÄ HUOLTA ITTESTÄS, jos aiot olla miehes kanssa! ja vaikka eroaisitki joskus. nimittäin niin minäki teen. aluksi tuo kaikki kyllä masensi niin perusteellisesti... mut sit päätin et kävi kuinka tahansa niin minä aion ainaski pitää huolta ittestäni... se tarkoittaa et harrastan liikuntaa, huolehdin ulkonäöstäni et laitan hiukset ja meikkaan jonkun verran joka päivä ja pukeudun nätisti. oloni on paljon parempi näin ja tunnen et oon ihmisenäki vahvempi! raskaudet ja synnytykset 3kpl on tietty jättäny jälkensä, en varmasti oo enää niin viehättävä kroppainen kuin ennen lapsia. se on varmasti 1 syy mieheni haluttomuuteen, kylmyyteen ja etäisyyteen. mut en anna senkään lannistaa! sitten on se klassinen uskottomuus... se on satavarmasti se kaikkein suurin suhteemme tappaja. sille ei oikein mahda mitään, jos mies kaikin tavoin pettää... kaikkea olen yrittäny...enempi seksiä yms. ei mahda mitään, jos ei riitä toiselle. satavarmasti en halua elää koko elämääni mieheni kanssa, tyhmempikin tajuaa et hän ei oo se oikee mulle...mut toistaiseksi ajattelin jäädä vielä.