Sunnuntai huomenta!

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Huomenta. Elli nukkuu, muut hereillä. Oli muuten ihana herätys kun tyttö oli ryöminy mun luo ja tarttu nenästä kiinni ja sitten mättäs kuolaisen suunsa mun poskelle. :D Kävi sitten takaisin nukkumaan, mut Aatu sitten heräs.

Kuulostaa ihanalle..:)
Meil yks aamu tyttö oli kömpiny viereen ja silitti miun hiuksia ja sanoi, kuutapeeni=kultapieni :) ja hirveet pusutukset on kans aamuisin

huomenta, heräsin yöllä outoon :o alavatsa kipuun :'( ja kävelin hetken ja puhaltelin ja autto ja kömmin takas sänkyyn ja nukhahdin, pelkäsin jo pahinta :'( ei mitään vuotoja eikä muutakaan onneksi =)
rv10+3

Huomenta. Elli nukkuu, muut hereillä. Oli muuten ihana herätys kun tyttö oli ryöminy mun luo ja tarttu nenästä kiinni ja sitten mättäs kuolaisen suunsa mun poskelle. :D Kävi sitten takaisin nukkumaan, mut Aatu sitten heräs.

Ihana.
:heart: Meillä ei pusuja heru pahemmin noilta pojilta. Yleensä silloin kun sattuu olemaan vähän väsy. Nico kovempi pusuttelee kun Aleksi, ehkä Aleksista vaan tullut se iso poika niinku ite sanoo. :D

Alkuperäinen kirjoittaja VierasVain:

Meil yks aamu tyttö oli kömpiny viereen ja silitti miun hiuksia ja sanoi, kuutapeeni=kultapieni :) ja hirveet pusutukset on kans aamuisin

:heart:

Meillä tuo Elli siis 6kk. :)

Karhuveljeni Koda, tosiaan noitten synttärit lähestyy... Uskomatonta, vastahan Eevi synty. :heart: Eilen mietin Eevin syntymää ja sitä, miten hassua oli ilmoittaa sulle että tyttö syntyi ja saada mieheltäs tekstari että sie oot samassa sairaalassa vastasyntyneen pojan kanssa. :D Eilen kattelin vanhoja videoita muksuista, kyllä tuli tippa silmään. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja karhuveljeni koda:

Ihana.
:heart: Meillä ei pusuja heru pahemmin noilta pojilta. Yleensä silloin kun sattuu olemaan vähän väsy. Nico kovempi pusuttelee kun Aleksi, ehkä Aleksista vaan tullut se iso poika niinku ite sanoo. :D

Meillä taas Aleksi tykkää pusutella, tulee syliin ja sanoo "minä rakastan sinua äiti". =) :heart: Pitää nauttia vielä kun lapset haluavat syliin.

Alkuperäinen kirjoittaja VierasVain:

:heart:

Meillä tuo Elli siis 6kk. :)

Karhuveljeni Koda, tosiaan noitten synttärit lähestyy... Uskomatonta, vastahan Eevi synty. :heart: Eilen mietin Eevin syntymää ja sitä, miten hassua oli ilmoittaa sulle että tyttö syntyi ja saada mieheltäs tekstari että sie oot samassa sairaalassa vastasyntyneen pojan kanssa. :D Eilen kattelin vanhoja videoita muksuista, kyllä tuli tippa silmään. :heart:

Veikkasinkin että on pieni vielä, tuo meijän tyttö ei enää kauheesti kuolaa:)

meillä tämä kuopus 1v1kk heräs taas kuudelta valittamaan sänkyyn nälkäänsä joten olihan se herättävä puuron keittohon, sitten kun sain syötettyä ja vaipat vaihdettua lykkäsin sänkyyn takasin ja menin iteki viel nukkuu; vähän ennen kasia sitten lopullisesti heräsin kun taas sängystä kuului höpöttely.
Tuo oli kyllä ihme että jätkä suostu takas nukkumaan puuron jälk, tavallaa ei suostu enää :o
Ihan kiva että iteki sai vähän pitempää nukkua, alkaa huomisesta taas se että joutuu jo ennen kuutta heräämään, kun puuronkeitot ja esikko pitää lähtee viemään päiväkotiin jo tuossa vähän ennen 7 että joutuu puol kasii sinne...kävellen mennään niin aikaa kuluu.

Yhteistyössä