Sunnuntain terveelliset eväät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hihii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hihii

Vieras
aamupala kaksi kuppia teetä, iso lasi vettä, kaksi ruisnäkkileipää oivariinilla

lounas riisiä, kanaa ja ananasta, kaksi isoa lasia vettä

päiväkahvilla rasvattomaan maitoon keitettyä kaakaota kunnon tummasta jauheesta, päällä nokare kermavaahtoa

päivällinen aino mustikkapiirakkajäätelöä 2dl kaksi kuppia teetä, kuppi kahvia

iltapala kolme keitettyä munaa, proteiinipatukka ja puoli levyä kauramurotaikinaa jäisenä, vettä pari isoa lasia.

Siinä, kyllä näillä taas jaksaa. Miltäs teidän sunnuntainne on maistunut?

Aamupala: 3 munaa ja 3 siivua pekonia. Kahvia kermalla ja pala juustoa.
Välipala: Pari palaa juusto, teetä kermalla, pari palaa tummaa suklaata
Päivällinen: Kebablihaa tomaattikastikkeessa + tuoreita vihanneksia
Iltapala: 2 keitettyä kananmunaa, juustoa, puolikas paahtoleivän pala ja teetä kermalla

Aamulla puuroa, sämpylä+oivariini+juustoa, omena
lounas perunoita, lihakastiketta, keitettyjä kasviksia, salaattia, tomaatti
välipala korvapuusti
iltapala sämpylä+oivariini+juustoa, pähkinöitä, 2 suklaanpalaa
porkkanan vielä ajattelin syödä

Kuka syö jäistä taikinaa, huh. Sulta puuttui kasviksetkin.
Tosin ei mun oma päiväkään kauheen kaksinen ollut. Aamulla pari palaa ruisleipää kinkulla, juustolla ja kurkulla, teetä ja jogurtti. Kourallinen juustonaksuja.
Lounaaksi n 10 omatekoista lihapullaa ja kaksi isoa tomaattia. Juhlissa lihapasteija. Kotona banaani, proteiinipatukka ja viinirypäleitä. Iltapalaksi kaksi tonnikalaleipää voileipägrillillä, lasillinen rasvatonta maitoa.

[QUOTE="Laura";24657631]Aamulla: big mac ateria.. Lounas: big mac ateria.. Välipala: makkarakastike, muusi... Iltapala: kerrosateria hesestä :D Krapula, en tie mihin mahaan syön :D[/QUOTE]

Mun sunnuntai: aamuyöstä 2 Big Macia, yhdet ranskikset ja muutama Daim. Päivällä omenoita. Iltapäivällä perunoita, lihapullia, maitoa ja pari palaa omenapiirakkaa. Nyt taas huvikseni napostelen omenoita.
Et hyvin menee täälläkin, krapulassa ;)

[QUOTE="eee";24657681]Mun sunnuntai: aamuyöstä 2 Big Macia, yhdet ranskikset ja muutama Daim. Päivällä omenoita. Iltapäivällä perunoita, lihapullia, maitoa ja pari palaa omenapiirakkaa. Nyt taas huvikseni napostelen omenoita.
Et hyvin menee täälläkin, krapulassa ;)[/QUOTE]

Ei ku joo söin yöl kans big mac aterian myös :D Poika sanoi että taasko sä syöt, ukko et morjes :D :D

[QUOTE="Laura";24657706]Ei ku joo söin yöl kans big mac aterian myös :D Poika sanoi että taasko sä syöt, ukko et morjes :D :D[/QUOTE]

Ai niin joo, mä söin suklaata myöskin :D Ja nyt ois viel hiukan nälkä, mitäs sitä kaapista löytyis...

[QUOTE="eee";24657735]Ai niin joo, mä söin suklaata myöskin :D Ja nyt ois viel hiukan nälkä, mitäs sitä kaapista löytyis...[/QUOTE]

Mul kans maistuis jo joku vaikka täynnä ;D Mies tulee 22.30 kotio, tulisko hesen kautta viä:D

Kuka syö jäistä taikinaa, huh. Sulta puuttui kasviksetkin.
Tosin ei mun oma päiväkään kauheen kaksinen ollut. Aamulla pari palaa ruisleipää kinkulla, juustolla ja kurkulla, teetä ja jogurtti. Kourallinen juustonaksuja.
Lounaaksi n 10 omatekoista lihapullaa ja kaksi isoa tomaattia. Juhlissa lihapasteija. Kotona banaani, proteiinipatukka ja viinirypäleitä. Iltapalaksi kaksi tonnikalaleipää voileipägrillillä, lasillinen rasvatonta maitoa.

Meillä on huomenna kauppapäivä, kasviksia ja vihanneksia ei kaapissa yleensä sunnuntaina enää ole, lapselle oli banaani ja porkkana raasteeksi lounaan kylkeen. Tykkään myös jäisestä pipari- tai voitaikinasta. Yleensä, jos jää joku yhden levyn jämä ostotaikinasta, herkuttelen sen jäisenä.

Aamupala tai siis aamupäiväpala: 1 leipäviipale, päällä lohi-piparjuurituorejuustoa
ja viipale emmeltal-juuustoa,salaattia ja paprikaa, kupillinen maustettua vihreää teetä.

Lounas: Höyrytettyjä perunoita, verilettuja, maitokastiketta ja feta ja sienisalaattia.
Juomana oli maitoa

Päivällä : cappuccino lidlin maitokahvijauheesta, pala marjapannaria ja 1 keksi.

Päivällinen: sama kuin lounas

Äsken pari palaa maito ja lontoonraesuklaata :D

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Laura";24657749]Mul kans maistuis jo joku vaikka täynnä ;D Mies tulee 22.30 kotio, tulisko hesen kautta viä:D[/QUOTE]

Lauri, onneks poikas pääsee pian pois tommostesta kodista, jossa ei saa kunnon ruokahaa!