Suolaisia herkkuja tytön synttäreille??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikku Mii

Aktiivinen jäsen
21.05.2005
4 220
0
36
Eli neiti täyttää 3v. Tarjolla on valkosuklainen muumikakku,tiikerikakkua,keksejä ja sitten ajattelin tehdä jonkun suolaisen piirakan ja muun suolaisen jutun,vinkkejä? :wave: Lohipiirakka hiukois,oisko kellään hyvää ja suht.heppoa ohjetta?Tai sit joku muu hyvä suolainen piirakka?Entä mikä ois se toinen hyvä suolainen juttu?Tuulihatut tms?Ja riittääkö nuo tarjoiltavaksi? =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täällähän oli joskus jonkun hyvän jauhelihapiirakan ohje?
mites jotkut tikut missä juustoa,nakkia,lihapullaa?Pasteijat?Karjalanpiirakat?

En mä noita jälkimmäisiä,musta ne sopii paremmin toisenlaisiin juhliin =) Tuo jauhelihapiirakka vois olla jees,tai sitten se lohi tai tonnikala tai kinkku.. :p

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
http://www.prokala.fi/default.asp?docId=12049

tätä olen tehnyt myös muilla täytteillä, ihan pohja, suolainen "kääretorttu"

Oih,mutta mä olen niin surkea kääretortun vääntäjä etten uskalla harjoittelematta yrittää..Budjetti on pieni :/

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
http://www.prokala.fi/default.asp?docId=12049

tätä olen tehnyt myös muilla täytteillä, ihan pohja, suolainen "kääretorttu"

Oih,mutta mä olen niin surkea kääretortun vääntäjä etten uskalla harjoittelematta yrittää..Budjetti on pieni :/

tuosta tulee vähä ku "pannari" se ei voi läsähtää kuten kääretorttu, vähän tuulihattumainen taikina.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
-onko kellään hyvää kinkkupiirakan ohjetta?

Täytteeseen hyvää palvikinkkua, paprikaa, ananasta ja aurajuustoa. Perinteinen muna-kermaseos ja vielä juustoraastetta pintaan. Mausteeksi mustapippuria, persiljaa ja hiukan pizzamaustetta.

tee kananmunarulla :) netistä löytyy ohjeita monenlaisia..
tai sitten teet sellaisen hauskan siilin, että keräkaalin puolikkaaseen tökit coctailtikkuja..niihin voit laittaa vaik esim lihapullan,nakin,viinirypäleen, juustopalan ja mitä nyt ikinä keksit :)

Alkuperäinen kirjoittaja Siniviuhka:
tee kananmunarulla :) netistä löytyy ohjeita monenlaisia..
tai sitten teet sellaisen hauskan siilin, että keräkaalin puolikkaaseen tökit coctailtikkuja..niihin voit laittaa vaik esim lihapullan,nakin,viinirypäleen, juustopalan ja mitä nyt ikinä keksit :)

Kananmunarullaa en löytänyt ainakaan googlettamalla..En oo ikää kuullutkaan :ashamed: Nuo coctailhässäkät ei oikein innosta lapsen synttäreillä,sopii musta paremmin grillibileisiin tms.. :whistle:

Yhteistyössä