Suomalainen äijä löi suomalaista äijää kirveellä päähän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hetkinen, sä uhkailet väkivallalla keskustelupalstalla äitejä? Oot sä melkonen mies, suvaitsevaiseksi olet todella ahdasmielinen ja itsekeskeinen tyyppi joka kuvittelee saavansa lisäpisteitä provoomalla mammapalstoilla ja uhkaamalla toisia äitejä väkivallalla.

Kuule mitäs jos nyt rauhoittuisit ja jättäisit ne uhkailut sinne nurkkabaariis, luulenpa että saat olla siellä aivan rauhassa. Nyt meni minultakin viimeiset arvostukset sun suhtees. Hyi sylki miten kuvottavaa tollanen käytös on ja kehut vielä olevas isä.
Minulla ei ole ikinä ollut minkäänlaista arvostusta tätä idioottia kohtaan. Ja tosiaan lapsia käy sääliksi. Tämä palsta olisi vallan mainio ilman ko urpoa.

Kyllä. Minä heitän sinut pihalle.
:eek::eek:??

Olen aina jotenkin pitänyt sua hauskana ja ymmärtäväisenä heppuna, rentona tyyppinä jonka kanssa voi keskustella kevyesti mutta enpä uskonut näkeväni jotain näin ala arvoista sulta.
Väkivaltaisesta suhteesta vapautuneena olen todella surullinen huomatessani että edelleenkin mukavat ihmiset saattavat osoittautua perin arvaamattomiksi.

Ehkä se on sitten totta mitä muutkin susta kirjoittavat, se nurkkabaari taitaa olla se sinun akilleenkantapää ja näyttäisi siltä että viihdyt siellä ja tällä palstalla enemmän kuin vaimosi tai perheesi kanssa. Mitä se sitten kertoo sinusta ihmisenä noin muuten on vaan surullista.

On. Hulluilla ei sais olla kirvestä. Eikä tuluksia. Eikä oikeastaan edes voiveistä.

Mut mietihän itseäsi.
Mitä olisit kirjoittanut jos tekijä olisi ollut väärän värinen?

Sinä olet fiksu nainen joten osaat kyllä.

Ihan justiinsa sitä samaa ja todennut perään, että sen vois lähettää takaisin sinne mistä tulikin?
Kirvesmiehen lähettämisestä sinne mistä tulikin ei juurikaan olisi hyötyä, joten sen vois laittaa loppuelämäkseen lukkojen taakse?

Että sillälailla kommentoisin. Onko se hurjankin rasistista?

On jokseenkin huvittavaa, että kauttarantain syytät minua sellaisesta, mikä ei pidä paikkaansa. Minä olen tekemisissä eri kulttuureja edustavien ihmisten kanssa päivittäin. Todennäköisesti minä tapaan päivän aikana useamman erivärisen (kuten sinä asian kuvailit) ihmisen, kuin sinä olet vuodessa. Tähän päivään mennessä minulla ei ole ollut ongelmia heidän kanssaan. Suurin osa on ihan hauskoja tyyppejä.

Viimeksi muokattu:
Notta ainahan sitä on puukkohippasilla oltu ja kirvehellä kutiteltu. Soon meil veres! Mutta koskahan sitei ole verhoottu uskonnon nimihin, eikä syyttömiä murjuutettu. Soon ollu rehellistä painia ja jokka siihen rupiaa, ne tietää mikon pelin henki. Vaan toista soon neekereil. Ne ei eres tierä nottei heikompia saa. Soon raukka joka heikonpia!

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Notta ainahan sitä on puukkohippasilla oltu ja kirvehellä kutiteltu. Soon meil veres! Mutta koskahan sitei ole verhoottu uskonnon nimihin, eikä syyttömiä murjuutettu. Soon ollu rehellistä painia ja jokka siihen rupiaa, ne tietää mikon pelin henki. Vaan toista soon neekereil. Ne ei eres tierä nottei heikompia saa. Soon raukka joka heikonpia!

Ihana!!!!

Missä luki että on suomalalainen? Kuka sanoi, ettei Keravalainen vois olla matu? Missään ei lukenut että lyöjä oli kantasuomalainen, joten ihan hyvin ois voinut olla joku muukin, joka vaan asuu Keravalla ;)

Yhteistyössä