Suomalainen nainen pahoinpiteli maahanmuuttajaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen hävennyt suomalaisia miehiä koko ikäni.
Ei ullata jotain vakiopalstalaista lainaten.
Siksikö Alepa valitsit jonkun Ahmedin lastesi isäksi? Kuinkas sitten kävikään?

Eipä ullattanut raiskaaja nimi tässäkään tapauksessa.

”TILANNE eteni raiskaukseen. Mies oli käyttänyt väkivaltaa ja huoritellut naista. Naiselle aiheutui tilanteesta hiusmurtama niskaan, ruhjeita ja turvotusta.

Lopulta nainen onnistui puremaan miestä käsivarteen ja lyömään tätä talouspaperitelineellä.

Nainen oli päässyt pakenemaan rappukäytävään. Rapussa nainen oli hakannut naapureiden ovia ja pyytänyt apua. Naapurit hälyttivät paikalle poliisin.

Poliisi löysi miehen sammuneena naisen sohvalta.

Poliisille mies kertoi ostaneensa naiselle drinkkejä illan aikana ja tarjonneensa juomat jatkoillekin. Omasta mielestään mies ei ollut tehnyt mitään väärin, poliisi kertoi.

Käräjäoikeus piti miehen kertomusta yleisen elämänkokemuksen valossa äärimmäisen epäuskottavana.

HELSINGIN käräjäoikeus tuomitsi vuonna 1986 syntyneen Said Hassan Bilen raiskauksesta ja lievästä vahingonteosta kahden vuoden ja kahdeksan kuukauden vankeuteen.

Viimeksi muokattu:
Setiksellä taas heittää pahasti.
Kannattaa vähentää sinisten tablettien käyttöä
mielikuvitustsainan takia.
Katsos alepa kun aktiiviset treenit palauttaa miehen kuin miehen kunnon jos on ollut laiska pitemmän aikaa. Se koskee omalla kohdalla nyt testosteronituotantoa 😎

Ai että kun on ollut komeat ”aamuekit” taas tälläkin viikolla. Annie tulee tänään iltapäivällä kylään, hän kävikin mukavan kuumana eilen sienimetsällä. Kosketteli sillälailla että niin ei sovi tehdä ihmisten ilmoilla 🤭 🥰

Katsos alepa kun aktiiviset treenit palauttaa miehen kuin miehen kunnon jos on ollut laiska pitemmän aikaa. Se koskee omalla kohdalla nyt testosteronituotantoa

Ai että kun on ollut komeat ”aamuekit” taas tälläkin viikolla. Annie tulee tänään iltapäivällä kylään, hän kävikin mukavan kuumana eilen sienimetsällä. Kosketteli sillälailla että niin ei sovi tehdä ihmisten ilmoilla
😅🤣
Ei hitto sä oot nolo tyyppi, papparainen

Mitä ihmeen valheellisia herjoja??

Kuule setä, pointti vaan on se, että sä teet itsesi naurunalaiseksi useimpien silmissä noilla jutuillasi.
Tuolta ylempää se löytyy.

Entäs jos se onkin mun tarkoitus? 😁

Eli sinun on viisainta pysyä poissa täältä jos et halua lukea huumorilla höystettyjä tosiasioita elämästä. Onhan täällä muitakin tällaisia 👍 ja haukut saadaan teiltä tosikoilta 🙄

Tuolta ylempää se löytyy.

Entäs jos se onkin mun tarkoitus?

Eli sinun on viisainta pysyä poissa täältä jos et halua lukea huumorilla höystettyjä tosiasioita elämästä. Onhan täällä muitakin tällaisia ja haukut saadaan teiltä tosikoilta

No kuule joku muu sulle on jotain "herjoja" kirjoittanut, en mä.

Kuule oon alun perin tullut tänne perhepalstalle ja varmaan kauan ennen sua. Joten turhan sun on käskeä pysymään poissa.

Enkä mäkään sua käske pysymään poissa, mut toistan, sä oot aika naurettava noitten juttujes kanssa. Siis joo ihan kiva, että papparainen on saanut jonku nuoremman thaimaalaisen vai mistä hän on, mut sun jatkuvat seksijutut on vaan naurettavia, tällaisella palstalla. Et jatka toki vaan niin saadaan nauraa 🤣 Jos mä saisin tietää et mun faija tekis jotain vastaavaa, niin pikkasen puhuttelisin :D

No kuule joku muu sulle on jotain "herjoja" kirjoittanut, en mä.

Kuule oon alun perin tullut tänne perhepalstalle ja varmaan kauan ennen sua. Joten turhan sun on käskeä pysymään poissa.
Älä viitsi. Kyllä se olit sinä koska sinulla on ihan sama nimi 🤣🤣🤣

Pitääkö minun ehkä onnitella itseäni? 🤭 sillä olen näköjään oppinut talon tavoille kun minulle on niin monta kertaa sanottu että voisin poistua muualle. Ja sitten kun olin muutaman viikon tauolla niin johan täällä kuulema ikävöitiin 🥰

Tsemiä kuitennii 👍 Setis kulkee ja tietyt naisoletetut haukkuu 😁

Yhteistyössä