E
Eivanha,einuori
Vieras
vähä vaikeeta tää elämä... kannattaa alkaa jääprinsessaksi
ku minkä toisen tekemisille voit. ota tai jätä
ku minkä toisen tekemisille voit. ota tai jätä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Suomalaisella naisella on sellainen taipumus, että vaikka suhde voi hyvin, hän onnistuu pilaamaan sen mustasukkaisuudellaan ja uteliaisuudellaan. Miksi naiset eivät jo suhteeseen lähtiessä voi ymmärtää, että mies katselee muita, haaveilee muista ja ehkä käy vieraissakin. Samalla tavalla toimivat monet naiset.
Ei kohtuuvakaata parisuhdetta kannata heittää menemään kumppanin seksijuoksujen tai kyllästymisen vuoksi. Vasta sitten, kun kumppani osoittaa selvää henkistä etääntymistä, kannattaa suhde lopettaa.
On sääli, että monet ok-parisuhteet päättyvät naisen omistushalun vuoksi. Mies sietää pettämisen paljon paremmin kuin nainen.
Erittäin hyvä kirjoitus! Olen ihan samoilla linjoilla. Minä en ole mustasukkainen, koska tiedän että hetken hurma ei ole uhka parisuhteelle. Miesten tuntuu olevan vaikeampi ymmärtää tätä jostain syystä. Niinpä olen hoitanut omat seikkailuni siten, että en varmasti jää kiinni. Parisuhdetta salaiset ilotteluni eivät ole häirinneet.