V
vierailija
Vieras
Suomalaiset äänestivät parasta seksiasentoa – yksi nousi ylitse muiden
Erityisesti naisten pitämissä seksiasennoissa erottuu kaksi tasavahvaa suosikkia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuskin M-P on päässyt ns. astialle. Hänen asennot rajoittuvat mammapalstan ruudulla rähmällään oloon.Entä ap itse?
Esitin kysymyksen muille ja vastaan illalla sitten. Ole hyvä ja näytä vastaamalla ja olet esimerkkinä esim tuolle ihmeelliselle räyhääjälle #3 joka ei näköjään koskaan kykene vastaamaan mihinkään asiallisesti.Entä ap itse?
Elämä on seksiä kehdosta hautaan. 69 on minulle vain bussilinjan numero ei muuta. Kuka tällä palstalla on pahin häirikkö? Vaikea kysymys, sillä ehdokkaita on monta.Esitin kysymyksen muille ja vastaan illalla sitten. Ole hyvä ja näytä vastaamalla ja olet esimerkkinä esim tuolle ihmeelliselle räyhääjälle #3 joka ei näköjään koskaan kykene vastaamaan mihinkään asiallisesti.
En. Minulle seksi on evvk. Limaista ja pyykkiä lisäävää ähellystä.Ettekö osallistuneet kyselyyn silloin kun se oli?
Naisena voisit keskittyä toiseen naiseen. Nielette toistenne 69-limat niin ei tuu pyykkiäEn. Minulle seksi on evvk. Limaista ja pyykkiä lisäävää ähellystä.
Täällä on tosi paljon iäkkäitä joita ei ne asiat enää kiinnosta niin siksiMiksi palstalaiset äänestäisi eri tavalla kuin muu kansa?
Yleensä näisilla lakkaa se kiinnostus paljon paljon aiemminTäällä on tosi paljon iäkkäitä joita ei ne asiat enää kiinnosta niin siksi
En. Minulle seksi on evvk. Limaista ja pyykkiä lisäävää ähellystä.
Ja niin vahvisti naisoletetettummeElämä on seksiä kehdosta hautaan. 69 on minulle vain bussilinjan numero ei muuta. Kuka tällä palstalla on pahin häirikkö? Vaikea kysymys, sillä ehdokkaita on monta.
Ei kaikilla. Älä usko tämän palstan setiksiä, jotka ei vain osaa tyydyttää naista.Yleensä näisilla lakkaa se kiinnostus paljon paljon aiemmin
Ja niin vahvisti naisoletetettummekotinurkkansa
Linja 69, Kamppi-Pasila-Käpylä-Malmi-Jakomäki
Nostatko jalat miehen olkapäille?Nainen 45-v, lempiasento ihan perinteinen lähetyssaarnaaja.
Ihminen voi muistaa muitakin bussilinjoja kuin omansa. Itse en ole Helsingissä asunut 20 vuoteen, mutta muistan kulkeneen 69:llä Käpylään kyläänJa niin vahvisti naisoletetettummekotinurkkansa
Ei se silloin enää ole lsNostatko jalat miehen olkapäille?
Linja voi olla myös 96. Seksissä alla oleva vaihtuu, jos ei tykkää lahnan mausta.Ja niin vahvisti naisoletetettumme kotinurkkansa
Mikä tahansa asento kimmoisan 18-kesäisen kanssa on parasta.
Siis pappa alla selällään tai istumassa ja kimmoisa 18 vuotias tekee päällä mitä haluaaMikä tahansa asento kimmoisan 18-kesäisen kanssa on parasta.
Osaan kuvitella tilanteen. On siinä 18-Kesäisellä tytöllä mielenkiintoisen ja antoisan uran alku.Siis pappa alla selällään tai istumassa ja kimmoisa 18 vuotias tekee päällä mitä haluaa
Siis pappa alla selällään tai istumassa ja kimmoisa 18 vuotias tekee päällä mitä haluaa