Suomalaiset miehet kehuvat venäläisiä naisia suomalaisia naisia paremmiksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No eihän tuossa nyt kummemmin kehuttu muuta kuin omaa puolisoa. Ja huonojakin puolia selkeesti löytyi mitä toki on meissä kaikissa. Ennen kaikkea noista tuli mielikuva että kaikilla (hurjat 3 kpl) miehillä on kokemusta tasan tarkkaan yksistä venäläisheiloista joiden kanssa parisuhde toistaiseksi pelittää. Että eipä tuosta voi vetää johtopäätöksiä suuntaan eikä toiseen.

Suomen pitkälle viety tasa-arvo on johtanut siihen, että perinteistä eriytyneempää työnjakoa sukupuolien välille kaipaava etsii yhä useammin puolison ulkomailta, oli kyseessä sitten mies tai nainen. Suomalainen mies siis uskoo löytävänsä ulkomailta "naisellisemman" naisen, nainen "machomman" miehen.

Suomen pitkälle viety tasa-arvo on johtanut siihen, että perinteistä eriytyneempää työnjakoa sukupuolien välille kaipaava etsii yhä useammin puolison ulkomailta, oli kyseessä sitten mies tai nainen. Suomalainen mies siis uskoo löytävänsä ulkomailta "naisellisemman" naisen, nainen "machomman" miehen.

Ajatusmalli siis on väärä, mutta toive saattaa silti toteutua.

Kun me piipahdettiin just työmatkalla Italiassa ja oli hauska seurata miten kiinalaisnaiset tuijottelivat ihastuneina mun isoa, vaaleaa miestäni ja miten seurueemme toinen miespuolinen veti katseita pelkästään kohteliaalla/machomaisella (availi kaikki ovet mulle ja muille naisille ja hymyili tai flirttasi joka toiselle) käytöksellään.

Erilainen on aina erilaista ja huomiotaherättävää ja silloin kai saa valita useammasta joiden huomion on saanut.

(eivätkä ne italiattaret vetäneet mitenkään vertoja sille somalle typylle jonka kanssa mä kerranmuinoin sain leikkiä :( )

Olen jopa samaa mieltä sun kans.
Mun mielestä naisen kuuluu olla naisellinen ja miehen miehekäs, ja ymmärrän miehiä joita vaimon lyhyeksi kynitty tukka ja tuulipukuun survotut ylimääräiset +40 kg ei huvita. -Eikä naisia viehätä aina miesten kaljamaha ja lippis päässä. :sneaky:

Mutta ei noissa venäläisen naisen hehkutuksissa aina hyviä juttuja ollut. Kipakkuus ja se että nostaa heti metakan joka asiasta, on vaan älämölökulttuurista typeryyttä.
Suomalaisten harkitsevampi tyyli on viisaampi.

Enkä Venäjällä käyneenä tykkää edelleenkään siitä että babuškalle eli mummolle lykätään lapset, kun nuori äiti lähtee bilettämään tai tekee uraa.

Ja korkkareissa ei ole järkeä mennä joka paikkaan. (Äläkä nyt hehkuta kuinka seksikkäät korkkarit ovat, kuvien kera. En jaksa. :)).

Eiköhän tuo ole muistakin henkilökohtaisista mieltymyksistä kiinni. Aika harva lähtee etsimään puolisoa muualta, koska erilainen käsitys naiseudesta tai mieheydestä. Sille 0.0001 % sallittakoon tämä.

tuo kaikumuorihan taitaa ollakki rasisti kun yleistää venäläiset akat älämölöttäjiksi
Mä jaan ihmiskunnan raakasti kulttuurisesti mölöttäjiin ja ei-mölöttäjiin. :D Mölöttäjäkulttuureissa menee ylipäätään huonommin: se hermostuminen kertoo lyhytjänteisyydestä ja kyvyttömyydestä itsehillintään.

Oli se sitten somali, latino, kiihkomuslimit polttopullojensa ja torimellakoidensa kanssa, romani tai venäläinen pimatsu: semmonen pelkkä mammamia-kohkaaminen ja tappelu ilman rauhallista ajattelua ja asioiden eteenpäinmenemistä on syvältä.

Poikkeuksena intialaiset naiset, joilla alkaa mennä oikeesti hermo raiskaileviin miehiin: pitäkööt vapaasti ääntä niin paljon kuin heistä lähtee.

Mä jaan ihmiskunnan raakasti kulttuurisesti mölöttäjiin ja ei-mölöttäjiin. :D Mölöttäjäkulttuureissa menee ylipäätään huonommin: se hermostuminen kertoo lyhytjänteisyydestä ja kyvyttömyydestä itsehillintään.

Oli se sitten somali, latino, kiihkomuslimit polttopullojensa ja torimellakoidensa kanssa, romani tai venäläinen pimatsu: semmonen pelkkä mammamia-kohkaaminen ja tappelu ilman rauhallista ajattelua ja asioiden eteenpäinmenemistä on syvältä.

Poikkeuksena intialaiset naiset, joilla alkaa mennä oikeesti hermo raiskaileviin miehiin: pitäkööt vapaasti ääntä niin paljon kuin heistä lähtee.
oon samaa mieltä siitä että älämölöttäminen on syvältä mutta on rasismia väittää että jotkut kansat olisivat sille alttiimpia kuin muut

Ottaskohan joku kulttuuriantropologinen-etnologian tiedekunta mut luennoimaan, aiheesta mölötys?

Voisin siitä luennoida 40 opintopisteen verran. :rolleyes: :coffee:

oon samaa mieltä siitä että älämölöttäminen on syvältä mutta on rasismia väittää että jotkut kansat olisivat sille alttiimpia kuin muut
Se on se kylttyyri niissä tietyissä kansoissa. Ja taas kerran tuon huoleni siitä, että suomalaisia lapsia ja nuoria kasvatetaan adhd-maisen mölötyksen suuntaan.

Ja siis poikkeuksena kauko-Idän maat: esim.Kiinassa ei kohkata mutta muutoin maa on takapajuinen.

Se on se kylttyyri niissä tietyissä kansoissa. Ja taas kerran tuon huoleni siitä, että suomalaisia lapsia ja nuoria kasvatetaan adhd-maisen mölötyksen suuntaan.

Ja siis poikkeuksena kauko-Idän maat: esim.Kiinassa ei kohkata mutta muutoin maa on takapajuinen.
yhtä hyvin voisit väittää että raiskaaminen tai huijaaminen on tyypillistä joissain kulttuureissa

yksiselitteisesti rasismia

yhtä hyvin voisit väittää että raiskaaminen tai huijaaminen on tyypillistä joissain kulttuureissa

yksiselitteisesti rasismia
Eihän se ole rasismia vaan totuus, jonka kaikki tietää. (n)
Monissa kulttuureissa raiskaaminen on paljon tavallisempaa kuin länsimaissa.

Ja korkkareissa ei ole järkeä mennä joka paikkaan. (Äläkä nyt hehkuta kuinka seksikkäät korkkarit ovat, kuvien kera. En jaksa. :)).

En tietenkään. Esim. sängyssä korkkarit ovat turhat, pahimmillaan tulee reikiä lakanoihin.

kivat varpaat Venäjältä!
1369724962_88_86bf175baf35a8bccd1291ff33f10045_k.jpg

Ja tässä perinnevarpaat, ulkonakin pärjää ilman korkkareita (tai muitakaan kenkiä)
b050ed1534bf348e56bac514708ed953.jpg

Viimeksi muokattu:
Olen jopa samaa mieltä sun kans.
Mun mielestä naisen kuuluu olla naisellinen ja miehen miehekäs, ja ymmärrän miehiä joita vaimon lyhyeksi kynitty tukka ja tuulipukuun survotut ylimääräiset +40 kg ei huvita. -Eikä naisia viehätä aina miesten kaljamaha ja lippis päässä. :sneaky:

Mutta ei noissa venäläisen naisen hehkutuksissa aina hyviä juttuja ollut. Kipakkuus ja se että nostaa heti metakan joka asiasta, on vaan älämölökulttuurista typeryyttä.
Suomalaisten harkitsevampi tyyli on viisaampi.

Enkä Venäjällä käyneenä tykkää edelleenkään siitä että babuškalle eli mummolle lykätään lapset, kun nuori äiti lähtee bilettämään tai tekee uraa.

On varsin ok viehättyä normaalipainoisista / hoikista, mutta kyrsii tämä asenne jossa jossa sukupuolisuus ja sen ilmentäminen liitetään vyötärönympärykseen.

Tuossakin jutussa kuvatut venäläiset naiset ovat varmaan aika erityistapauksia. Se ei ole ihan tasapuolista, että verrataan Suomeen vaimoksi tullutta venäläistä naista ja keskivertoa suomalaista naista. Oikeampi vertailu olisi vertailla venäläisiä naisia Suomessa ja suomalaisia naisia ulkomaisten miesten vaimoina ulkomailla.

Eiköhän nää teollisuusvaltioista tulevat vaimot ole yleensä vähän ns. koulutetumpia ja itsestään enemmän huolta pitäviä kuin keskiverrot. Onhan suomalaistenkin naisissa (ja miehissä!) aika isoja keskimääräisiä eroja jos tarkastelua tekee vaikkapa Helsingin kantakaupungissa asuvissa ja vaikkapa Kihniössä asuvista. Noissa Kihniöstä asuvista vaan aika harva muuttaa ulkomaille ja menee ulkomaisen kanssa naimisiin.

Yhteistyössä