Suomalaiset osaavat pukeutua todella hyvin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No miksi se sua niin harmittaa? Haluatko eriarvoistaa, sanoa, mitä kukakin saa ostaa, taustojen mukaan?
Itse asiassa, KYLLÄ.

Mä alan muiden suomalaisten kanssa maksella mukavia EU-rahoja iloisille ja hyvinpukeutuville, mutta voi surku, vähän tuhlaavaisille italialaisille jotka laittaa rahaa vähän vääriin kohteisiin.

Huvittaako mua maksaa? Ei.

Mä tuen afrikkalaista pikimustaa ystävääni ja hänen perhettään jalokätisesti, koska he osaavat käyttää rahaa oikein. Tiedän että rahani menevät oikeaan osoitteeseen, ammattinsa tukemiseen, lastensa koulutukseen jne.

Mutta mä maksan muiden mukana Suomen valtion kehitysapua maailmalle, jossa hyödyt ovat melkein olemattomat. Sillä rahalla olisi Suomi kukoistuksessa.

Mutta hei, tärkeintä että kohdemaan kansalaiset pääsevät pitämään hauskaa!

Huhhuh! Hieno ja sielultaan kaunis ihminen. Minusta nimenomaan aito kristillinen hyvä ihminen, kuten kaiketi Jeesuskin oli.

MIksi pitäisi potkia pois? En suoraan sanottuna ymmärrä kommenttiasi.
Leppänen kannattaa samaa sukupuolta olevien avioliittoa, joka on Raamatussa ehdottomasti kielletty. On siis eksyttäjä.

Mä tuen afrikkalaista pikimustaa ystävääni ja hänen perhettään jalokätisesti, koska he osaavat käyttää rahaa oikein. Tiedän että rahani menevät oikeaan osoitteeseen, ammattinsa tukemiseen, lastensa koulutukseen jne.

Mutta mä maksan muiden mukana Suomen valtion kehitysapua maailmalle, jossa hyödyt ovat melkein olemattomat. Sillä rahalla olisi Suomi kukoistuksessa.

Mutta hei, tärkeintä että kohdemaan kansalaiset pääsevät pitämään hauskaa!

Kuka on tullut pitämään hauskaa? Jos luet tuon jutun tarkkaan, niin nämä ihmiset ovat töissä.

Puheesi Suomen kukoistamisesta, jos kehitysapua ei annettaisi, ovat täyttä puppua. Kannattaa tutustua, mihin kaikkeen verovarojamme käytetään.

Mitä Raamtussa sanotaan? Siks toisekseen, ei se mikään lakikirja vaan kokoelma erilaisten ihmisten käsityksistä elämästä kauan, todella kauan sitten.

Herää jo tähän päivään.
Lue sä, mitä Raamatussa sanotaan.

Homouden harjoittajat eivät peri Taivasten valtakuntaa. Eli se ei ole mikään kulttuuri-tai tyylijuttu.

Lue sä, mitä Raamatussa sanotaan.

Homouden harjoittajat eivät peri Taivasten valtakuntaa. Eli se ei ole mikään kulttuuri-tai tyylijuttu.

Voi luoja.. edelleen, se on kokoelma SEN ajan ihmisten käsityksistä ja näemmä valitettavasti myös joidenkin tänä päivänä.

Miksi teillä "uskovaisilla" on tapana poimia sieltä Raamatusta asioita, jotka sopivat omaan agendaan. Mikset sinä vaikene naisena valtakunnassa?

Voi luoja.. edelleen, se on kokoelma SEN ajan ihmisten käsityksistä ja näemmä valitettavasti myös joidenkin tänä päivänä.

Miksi teillä "uskovaisilla" on tapana poimia sieltä Raamatusta asioita, jotka sopivat omaan agendaan. Mikset sinä vaikene naisena valtakunnassa?
En ala puhua homoudesta koska se olis 15.-20.ketju tässä vuosien aikana, mutta sen sanon että homoilu on kielletty 2 kertaa Vanhan, ja 2 kertaa Uuden Testamentin puolella. Se on Raamatun yks selkeimmin kiellettyjä ja yksiselitteisiä juttuja.

Vertauksen vuoksi: sanat "Jumala on rakkaus" on vain 1 kohdassa.
(No, ON Jumala rakkauskin. Mutta ei siedä syntiä).

Perivätkö pahantahtoiset "kristityt", kuten sinä? Mulla on mitä hurmaavampia homo- ja lesboystäviä, joilla on sydän kultaa. Samaa ei voi sinusta sanoa, näiden juttujesi perusteella.
Niiin, tuntemani alkoholistitkin on oikein mukavia ja rakastavia, mutta alkoholismi silti on syntiä.

Ja miks vedotaan ad hominemiin eli mun uskovaisuuteen?

Miten se liittyy tähän asiaan? Vastavuoroisesti te harmaat saisitte tulla ulos piiloistanne ja kertoa omat ideologianne, jos ne jotenki liittyis tähän aiheeseen?

En ala puhua homoudesta koska se olis 15.-20.ketju tässä vuosien aikana, mutta sen sanon että homoilu on kielletty 2 kertaa Vanhan, ja 2 kertaa Uuden Testamentin puolella. Se on Raamatun yks selkeimmin kiellettyjä ja yksiselitteisiä juttuja.

Ne käännökset on muuten valitettavasti sellaisia, että emme voi olla niistä täysin varmoja.

No se, että sä ja samankaltaiset ahdasmieliset "kieltävät" sen, ei vaikuta näiden ihmisten elämään, paitsi että levitätte vihaa.

Mä en pidä tuollaisia kristittyinä. Sä olet paha ihminen.

Yhteistyössä