Suomalaiset ovat luuserikansa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TätiTietävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TätiTietävä

Vieras
Taas tuli tämä karu fakta vastaan ku kattoo tätä Suomi-Venäjä-peliäkin. Aina melkein tulee turpaan. Toki niitä voittoja jostain harvakseltaan tulee ku kaiken maailman kisoja on vaikka kuinka paljon, mutta yleensä tulee turpaan. Semmosta luuserikansaa me ollaan. Mietitäänpäs nyt eri juttuja missä Suomi on ollu surkee:

1) Sodat. Kauheesti niitä veteraaneja hehkutetaan, mutta kaikki sodat Suomi on hävinny.

2) Jääkiekko. Joo mestaruus 1995 ja 2011. Mutta loppuottelutappioita onkin sitten pilvin pimein. Ja nyt taas kerran iso karhu meitä nöyryyttää.

3) Futis. No se nyt on täyttä paskaa ollu aina.

4) Muu urheilu. Suurintaan jostain keihäästä tai kävelystä tulee mitalia, muuten on hiljasta. Tenniksessäkin Ruottilla ollu vaikka kuinka monta superpelaajaa, Suomella vaan Jarkko Nieminen joka ei sekään päässy oikeesti huipulle.

5) Miehet. Yleensä kännääviä, väkivaltaisia ja huonoitsetuntoisia. Rumia, pallovatsaisia, päässä ei liiku kuin viina ja pillu.

6) Politiikka. Aina rähmällään muka kilttinä oppilaana. Täyttä luuserointia ollu politiikka aina. Ennen pyllisteltiin ryssälle, nyt Brysselille...

7) Musiikki. Paskaa. Sibeliuksella oli Finlandia, mutta muuten todella paskaa. Euroviisuista yksi voitto friikkishowlla muuten aina ihan paskaa.

8) Talous. Joo kerran oli muka yks kova firma eli Nokia. Mutta sekin oli vaan tähdenlento. Nyt romahtanut niin että oikein hävettää.

9) Koulujärjestelmä. Joo tästä ollaan ylpeitä, mutta se on silmänlumetta. Koululaiset on hyvii keskilahjakkaissa mutta superlahjakkaita ei oo. Lisäksi koulu turruttaa luovuuden ja kaikista tulee mielikuvituksettomia suorittajia jokka ei keksi ite mitään.

10) Tasa-arvo. Pelkkä myytti koko juttu. Täysin epätasa-arvoinen maa tämä Suomi.

Että hävettää olla suomalainen. Kielikin ruma ja typerä, kun tämän paskakielen oppii äidinkieleksi. Se ei oo sukua millekkään järkevälle kielelle ja siksi kansan vaikee oppia kunnolla muutakuin tankeroenglantia.

Surkeeta, en muuta sano. Muuttasin veke, mutta toisaalta parempi kai että on täällä muiden surkimusten kanssa

Suomi hävinnyt kaikki sodat?! Onko mulla mennyt historiantunneilla jotain ohi? Mä kun oon kuvitellut, että niitä on ihan voitettukin!

Surullista, että susta tuntuu tuolta.

Mä en tunne itseäni luuseriksi!

kai se on vähän mistä vinkkelistä asioita katsoo.. sulla ilmeisesti muutenkin elämässä kovin negatiivinen asenne.

suomella pyyhkii ihan hyvin, jos vertailee muiden maiden ongelmia.

[QUOTE="vieras";26294632]Suomi hävinnyt kaikki sodat?! Onko mulla mennyt historiantunneilla jotain ohi? Mä kun oon kuvitellut, että niitä on ihan voitettukin!

Surullista, että susta tuntuu tuolta.

Mä en tunne itseäni luuseriksi![/QUOTE]

Suomi ei ole voittanut yhtään sotaa! Suomi on ollut itsenäinen ja käynyt seuraavat sodat:

1) Itsenäisyyssota: No ei näissä ikinä oo voittajia
2) Talvisota: turpaan tuli
3) Jatkosota: tuli turpaan ja mikä häpeällisintä, itse hyökättiin.
4) Lapin sota: Joo ajettiin omat liittolaiset pois omasta maasta. Lappi palo ja neukut nöyryytti Suomea. En laske oikein voitoksi.

[QUOTE="ap";26294634]Paskan marjat! Entäs Englanti ja Venäjä. Kukas ne valtas?[/QUOTE]

Ei kai tässä valtaamisesta ollutkaan kyse. Vaan siitä että Suomi on säilyttänyt/sotinut itsenäisyytensä.

Suomessa on yhä aloittajan kaltaisista luusereista muodostuva ihmisryhmä, joka tuntee vahvaa alemmuudentunnetta ja siksi katsovat asioita aina oman surkeutensa läpi maalaten koko maansa yhtä onnettomaksi ja säälittäväksi kuin itse on. Onneksi on myös meitä, jotka tietävät, että meillä on hieno maa, jota asuttavat ihmiset ovat aivan yhtä arvostettavia kuin ketkä tahansa muut. Ihminen nyt on läpeensä mätä ja turmeltunut eläin, mutta jos se unohdetaan ja keskitytään vertaamaan eri kansoja toisiinsa, en näe paremmuutta niistä yhdelläkään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
Asian ytimeen! SUomi on todella paska maa. Miksi muuten tänne suostutaan edes ottamaan turvapaikan hakijoita sun muita, onhan rangaistus tulla tänne. Huh huh... on se kamalaa.

Muuten, kun on joku urheilujuttu, niin siellä on lätkässäkin 7-8 maata jotka on kovia, että ei se ihme ettei se mestaruus kauheen usein kellekkään osu. Mites monta joukkuelajin mestaruutta vaikka Norjalla on? Tuskin yhtään mistään lajista. Silti ajattelen, että hyvin heillä pyyhkii...

Noi sotajutut... joo Suomi kyllä hävis, mutta siinä tilanteessa selvis aika hyvin. Toisin kuin esim. melkein mikään K-Euroopan maa.

Me miehet ollaan kyllä surkeita, olen pahoillani omasta puolesta.

Ja lisää lunta tupaan. Saakelin eunukit tuolla puuhastelee kun "ne jyrää meitin". Paskaa sakkia ja kehtaa vielä kotikisoissa räpeltää tommosta... Kaikkien aikojen nöyryytys.

Muuten samaa mieltä ap:n kanssa paitti että sodat SUomi hoitanu ok.

1) Sodat. Kauheesti niitä veteraaneja hehkutetaan, mutta kaikki sodat Suomi on hävinny.

-Jos tietäisit jotain suomen sotahistoriasta, niin et tällaista paskaa näppäimistöltäsi suoltaisi. Suomen sotahistoria on menestystarina, jota ihaillaan ulkomaita myöten.

2) Jääkiekko. Joo mestaruus 1995 ja 2011. Mutta loppuottelutappioita onkin sitten pilvin pimein. Ja nyt taas kerran iso karhu meitä nöyryyttää.

-Suomi on pieni maa, Venäjä on suuri maa. Minusta suomi on varsin kova kiekkomaa. Sm-liiga on kovatasoinen liiga, ja kansainvälisellä tasollakin mitalipeleissä ollaan useasti.

3) Futis. No se nyt on täyttä paskaa ollu aina.

-No tässä Suomi ei ole kyllä parhaimillaan. Tarviiko ollakkaan? Me pärjätään lajeissa, joissa pärjätään.

4) Muu urheilu. Suurintaan jostain keihäästä tai kävelystä tulee mitalia, muuten on hiljasta. Tenniksessäkin Ruottilla ollu vaikka kuinka monta superpelaajaa, Suomella vaan Jarkko Nieminen joka ei sekään päässy oikeesti huipulle.

-Suomella on kyllä maailmanluokan urheilutähtiä vaikka millä mitalla.

5) Miehet. Yleensä kännääviä, väkivaltaisia ja huonoitsetuntoisia. Rumia, pallovatsaisia, päässä ei liiku kuin viina ja pillu.

-Se on sinun ongelmasi, jos tälläisia miehiä räkälästä kuskaat kotiasi. Tämmöisiä miehiä löytyy myös ulkomailta.

6) Politiikka. Aina rähmällään muka kilttinä oppilaana. Täyttä luuserointia ollu politiikka aina. Ennen pyllisteltiin ryssälle, nyt Brysselille...

- Tässä asiassa olen aika paljon samaa mieltä. Perussuomalaiset tosin voisivat tehdä asialle jotakin.

7) Musiikki. Paskaa. Sibeliuksella oli Finlandia, mutta muuten todella paskaa. Euroviisuista yksi voitto friikkishowlla muuten aina ihan paskaa.

- Musiikki ja sen hyvyys tai huonous on mielipidekysymys. Kyllä Suomesta tulee maailmanluokan artisteja, varsikin hevipuolella, konemusiikin saralla, sekä naislaulajien osalta. Tsekkaappas sieltä youtubesta ulkomaalaisten kommentteja vaikkapa Indican tai Johanna Kurkelan kohdalta. Tai ihan vaikka Nightwishin.

8) Talous. Joo kerran oli muka yks kova firma eli Nokia. Mutta sekin oli vaan tähdenlento. Nyt romahtanut niin että oikein hävettää.

-Suomi on rikas valtio.

9) Koulujärjestelmä. Joo tästä ollaan ylpeitä, mutta se on silmänlumetta. Koululaiset on hyvii keskilahjakkaissa mutta superlahjakkaita ei oo. Lisäksi koulu turruttaa luovuuden ja kaikista tulee mielikuvituksettomia suorittajia jokka ei keksi ite mitään.

-Suomessa on maailman parhain koulujärjestelmä.

10) Tasa-arvo. Pelkkä myytti koko juttu. Täysin epätasa-arvoinen maa tämä Suomi.

-Suomi on maailman tasa-arvoisimpia maita

Suomi on hyvä maa, jossa lapset saavat harrastaa ilman mestaruuspaineita. Esim. lätkää voi pelata vain omaksi ilokseen eikä juuri kenenkään tarvitse tehdä sitä verikiellä. Tälläkin taktiikalla tulee joistain hyviäkin pelaajia, vaikkakin harvakseltaa verrattuna vaikka vastustajaamme Venäjää.

[QUOTE="ap";26294646]Suomi ei ole voittanut yhtään sotaa! Suomi on ollut itsenäinen ja käynyt seuraavat sodat:

1) Itsenäisyyssota: No ei näissä ikinä oo voittajia
2) Talvisota: turpaan tuli
3) Jatkosota: tuli turpaan ja mikä häpeällisintä, itse hyökättiin.
4) Lapin sota: Joo ajettiin omat liittolaiset pois omasta maasta. Lappi palo ja neukut nöyryytti Suomea. En laske oikein voitoksi.[/QUOTE]

Suomi on sotinut kyllä kymmeniä, ellei satoja kertoja.

[QUOTE="vieras";26294713]Suomi on sotinut kyllä kymmeniä, ellei satoja kertoja.[/QUOTE]

Kannattaisko opiskella historiaa enemmän? Jollet tiennyt että suomi nimistä valtiota ei ole ollut kuin 1917 lähtien.

[QUOTE="Ccc";26294733]Kannattaisko opiskella historiaa enemmän? Jollet tiennyt että suomi nimistä valtiota ei ole ollut kuin 1917 lähtien.[/QUOTE]

Nussi rauhassa pilkkua. Suomi ja Suomalaiset ovat sotineet kymmeniä, ellei satoja kertoja.

[QUOTE="vieras";26294745]Nussi rauhassa pilkkua. Suomi ja Suomalaiset ovat sotineet kymmeniä, ellei satoja kertoja.[/QUOTE]

No ei ole mutta uskottele sinä niin itselles vaan

[QUOTE="Ccc";26294754]No ei ole mutta uskottele sinä niin itselles vaan[/QUOTE]

Kyllä on. Se ei poista sitä tosiasiaa että suomalaiset ovat sotineet, vaikka oltaisiinkin oltu venäjän tai ruotsin vallan alla.

[QUOTE="vieras";26294758]Kyllä on. Se ei poista sitä tosiasiaa että suomalaiset ovat sotineet, vaikka oltaisiinkin oltu venäjän tai ruotsin vallan alla.[/QUOTE]

Ei olla oltu suomalaisia ennen itsenäisyyttä vaan venäläisiä ja ruotsalaisia.

Yhteistyössä