V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:No ei kaikki ole totta, mutta monet asiat kyllä!(en vaan halua valehdella). Kyllä totta on että kulttuuri on sellainen ettei miehet osaa kunnioita naisia aika monet miehet ainakin Suomessa. Sekä ruokaa on aika tavallinen Suomessa (mut en mä sanon sen todellakaan pahalla) mä haluan vain vertailla. Suomalaiset myös paljon haukkuvat tosia ja liika puhuvat selän takana, eikä elää oma päätä vaan tekevät niin kuin kaikki, vaikea selittää mitä mä haluan sanoa. Mutta asiakaspalvelu mun mielestäni Suomessa toimi paremmin kuin Virossa vaikka, sekä ei lapsia jäätetään Suomessa niin paljon kuin vaikka Venäjällä, mutta toki ihmisten määrä on ihan eri ja jos todellisuudessa laskea ehkä eri juttu tulee, en tiedä vaikea sanoa. Ei se totta ole että suomalaiset on perunanenäisiä, täällä on paljon hyvää näköisiä ihmisiä, sekä täällä muutenkin on paljon hyviäkin asioita ja myös ehkä niitä mist en mäkään tykkää tai joku muu, mut on jokaisessa maassa jotain sellaista mistä ei kaikki tykkä kun kukaan tai mikään kulttuuri ei ole täydellinen
Virolainen asiakasplavelu on suuren naurun arvoinen asia
Tallinkin laivoilla sen jo näkee miten virolainen asiakaspalvelija ei osaa tai halua koskaan hymyillä asiakkaalle. Naama pysyy tilanteessa kuin tilanteessa peruslukemilla ja mieluiten asiakasta yritetään tylyttää. Kai tämä on sitten virolainen käsitys asiakaspalvelusta.