Suomalaisten enemmistö haluaa porvarin Suomen seuraavaksi presidentiksi:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Porvari presidentiksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22582032]Viimeisimmän gallupinnmukaan sossut olivat menettäneet lisää kannatustansa. Kiitos Eero, kiitos Jutta ja kiitos Kimmo.:)

Tulihan tuo kateuskin esiin viimeisessä lauseessasi Lunatic:D On se niin karmeaa kun yritteliäät ihmiset saavat tehtyä rahaa ja luuseri nimeltä Lunatic joutuu elämään sossun armoilla vuodesta toiseen köyhänä kuin kirkon rotta.[/QUOTE]

Älä unohda Rasistikiihoittaja-Päiviä joka aikoi järjestää mielenosoituksen noita tampereen irakilaisia tuhopolttajia vastaan!

Presidentinvaalit ovat henkilövaalit. Minulle kelpaisi Sauli presidentiksi, vaikka koskaan ei tulisi mieleenkään äänestää kokoomusta. Saulissa on näkynyt viime aikoina sopivasti anarkiaa kokoomuksen yleistä linjaa vastaan.

[QUOTE="vieras";22581714]No sit mennään ainakin Natoon!!![/QUOTE]

Tänäänhän oli just Wikileaks-vuoto ettei NATO välttämättä halua tälläisiä ideologisia kukkahattuja NATOon, kuin mitä Suomi ja Ruotsi ovat.

Eikä presidentti muutenkaan maata voi NATOon viedä.

[QUOTE="vieras";22582210]Presidentinvaalit ovat henkilövaalit. Minulle kelpaisi Sauli presidentiksi, vaikka koskaan ei tulisi mieleenkään äänestää kokoomusta. Saulissa on näkynyt viime aikoina sopivasti anarkiaa kokoomuksen yleistä linjaa vastaan.[/QUOTE]

Näinpä.=)

[QUOTE="vieras";22582210]Presidentinvaalit ovat henkilövaalit. Minulle kelpaisi Sauli presidentiksi, vaikka koskaan ei tulisi mieleenkään äänestää kokoomusta. Saulissa on näkynyt viime aikoina sopivasti anarkiaa kokoomuksen yleistä linjaa vastaan.[/QUOTE]

Peesi.

[QUOTE="vieras";22582252]Toki osa siitä on yleisön kosiskelua presidentinvaaleja varten, mutta lämmittää se silti mieltä :D.[/QUOTE]

Sauli ei isommin ole yleisöä kosiskelevaa tyyppiä.

Näkyisi minussakin, jos haluaisin uudemman kerran työväenpresidentiksi. Enpä tuota ihan todeksi heti usko

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22582261:
Sauli ei isommin ole yleisöä kosiskelevaa tyyppiä.
Tai sitten osaa tehdä sen sopivasti niin, ettei yhtään häiritse ja vaikuttaa suoraselkäiseltä. Minua ovat lämmittäneet esim. puheet talouskurista.

Oma mielipide on, että on aina halunut presidentiksi, mutta haluaa reilun kannatuspohjan tueksi, ennen kuin asettuu ehdokkaaksi. Varmaan silti riippuu paljon myös vaimosta. Luulen, että on pehmentynyt ikääntyessään ja tässä viimeisessä parisuhteessa. Siis ihan hyvässä mielessä. Vaimo ei ole tossukka.

Yhteistyössä