Suomalaisten leffojen ystäviä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Uudempien tai vanhojen, mustavalkoisten leffojen ystävät; leilittäiskö mekin sitä "Arvaa mikä leffa kyseessä"? Riittäis kun tietää leffan nimen, mitään nippelitietoa ei tarvi. Mä nyt aloitan.

"Niinhän se taitaa olla, että se mikä on sun, on sun ja se mikä on mun niin sekin on sun."
Eli mistä leffasta?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Uudempien tai vanhojen, mustavalkoisten leffojen ystävät; leilittäiskö mekin sitä "Arvaa mikä leffa kyseessä"? Riittäis kun tietää leffan nimen, mitään nippelitietoa ei tarvi. Mä nyt aloitan.

"Niinhän se taitaa olla, että se mikä on sun, on sun ja se mikä on mun niin sekin on sun."
Eli mistä leffasta?

Olisko Niskavuoren Heta?

Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Eli mistä leffasta?

Olisko Niskavuoren Heta?

Oikein!!!! Kysyykö nyt joku muu? Luulin että joudun ittekseni leikkimään :)

Suomi-leffojen fanina oon valmis leikkiin ja esitän kysymyksen:
Missä elokuvassa optikkoliikkeen myyjä sanoo asiakkaan takana: "Taskut tyhjäksi, saatanan nilkki!" johon asiakas "Mitä, onks tää joku vitun ryöstö vai?" Vinkkinä; uudempi leffa.

Alkuperäinen kirjoittaja leylalie harmaana:
Missä elokuvassa optikkoliikkeen myyjä sanoo asiakkaan takana: "Taskut tyhjäksi, saatanan nilkki!" johon asiakas "Mitä, onks tää joku vitun ryöstö vai?" Vinkkinä; uudempi leffa.

Onko tämä Kaurismäkeä? Kauas pilvet karkaavat?

"Mikä se on joka saa, lapset saa lallattamaan"?(tai jotenkin näin meni se lause)

Maailman paras lause jonka oon koskaa kuullu,ei mikää musta-valko filmi.Mutta mustavalkoset kuullu niin paljo lapsuuteen,että monia tuli nähtyä.Harmi kun nykyään tulee niin huonoon aikaan :|

Alkuperäinen kirjoittaja leylalie harmaana:

onx tää Tuhlaajapoika? Mies ties, ite en oo kuullukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
"Mikä se on joka saa, lapset saa lallattamaan"?(tai jotenkin näin meni se lause)

Maailman paras lause jonka oon koskaa kuullu,ei mikää musta-valko filmi.Mutta mustavalkoset kuullu niin paljo lapsuuteen,että monia tuli nähtyä.Harmi kun nykyään tulee niin huonoon aikaan :|

HELMIÄ JA SIKOJA :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Hanskin mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
"Kruunalla kotiin, klaavalla esson baarille."
"Kruuna---> Esson baarille."

:laugh:

Uuno on numero yksi...

"toisinaan on pitkä ja tumma nainen ja toisinaan ei ja nyt on taas se ei...." :laugh:

"joskus on viinaa ja joskus ei, nyt on taas se ei".

:laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Hanskin mamma:
"Kruunalla kotiin, klaavalla esson baarille."
"Kruuna---> Esson baarille."

:laugh:

Uuno on numero yksi...

"toisinaan on pitkä ja tumma nainen ja toisinaan ei ja nyt on taas se ei...." :laugh:

"joskus on viinaa ja joskus ei, nyt on taas se ei".

:laugh: :laugh:

Hitto kun tää oli niiin tuttu..sanos ny mist se oli?

Yhteistyössä