Suomalaisten leffojen ystäviä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja leylalie harmaana:
"Miltähän sun äidistäskin mahtaa tuntua ku on tollanen poika? Ja ota noi sun lasit päästäs vittuun!" Tää on uudempi, ei siis mv.

tää on kivenpyörittäjän kylästä, yksi mun suosikeista!! =)

No niinpä onkii!! Korjauksena vaan kun muistin sanat väärin; "Miltähän tuntuu olla tollasen tyypin mutsi?"
Mutta hyvin siis tiesit vääristä sanoistakin!! Myös mun suosikki!

"Sanokaa herran tähden mitä siellä on! Te ette tiedä mitä on maata täällä eikä nähdä mitään!"

Mustavalkoinen, vanha leffa. Samasta elokuvasta: "Unijais ja unijais...ja ku mää en usko sun unijais, ettäs sen tiärät!"

Alkuperäinen kirjoittaja leylalie:
"Sanokaa herran tähden mitä siellä on! Te ette tiedä mitä on maata täällä eikä nähdä mitään!"

Mustavalkoinen, vanha leffa. Samasta elokuvasta: "Unijais ja unijais...ja ku mää en usko sun unijais, ettäs sen tiärät!"

Olisko tämä
OPRI

Alkuperäinen kirjoittaja nöpö80:
Alkuperäinen kirjoittaja leylalie:

Olisko tämä
OPRI

ON ON!!!! :flower: Ihanaa kun tiesit, mä luuli että oon suurin piirtein ainut sotien jälkeen syntynyt joka edes tietää koko elokuvaa :D
Kysy sää nyt jotain... :whistle:

Yhteistyössä