Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
lain mukaan on tosiaan 14 päivän peruustus.
laita ihmeessä sähköpostia niin saat jotain tosistetta takaisin.
jos ei irtisanoudukkaan niin ala pommittaa. uhkaa asianajajalla.
suomen lain mukaan 14 päivän peruutus.
ja tosiaan allekirjoitustahan ei tarvita muutoin kuin että asiakas itse on halunnut allekirjoituspakon. sellaisen voi vaatia. silloin kauppa ei pätevä ilman allekirjoitusta.
tilausvahvistuksen lähetäminen ei myöskään ole laissa vaadittu. jos asiakas puhelimessa hyväksyy kaupan se on jo sitova.
tietenkin siis se 14 päivää
Niinhän se olikin, ettei allekirjoituksia tarvittu mutta LUPASIVAT lähettää tuon esisopimuksen/vahvistuksen, josta alkaa se 14 päivän peruaika. Sitä ei koskaan tullut, joten oletin että sopimusta ei ole, enkä osannut sitä perua. Nyt asia kyllä pitäisi olla hoidossa.
Muuten...minulle sanoivat uhkailemalla puhelimessa, että ovat nauhoittaneet puheluni ja asiat eivät ole niin yksinkertaisia kuin oletan. Soitin asiakaspalveluun ja kysyin mm. Onko minulla oikeus lakkauttaa sopimus nyt? Onko se edes lainvoimainen, kun luvattua sopimusta ei ole lähetetty? Jne. Nauhoitin puhelun ja sanoin, että hyvinhän tuo oli yksinkertaista. Meni nainen vaikeaksi asiakaspalvelussa ja tosiaan, VIELÄ ei ole vaikeuksia tullut...
Mutta jäi tosiaan paska maku suuhun kaikesta, mitä puhelimitse myydään. Enää en tilaa edes lehtiä puhelimen kautta.