Suomen julkkis homot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Täh?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Eikä:
Ennen tuon listan lukemista en tiennyt, että Rudolf Koivu on ollut homo! =( =( =( =(

Juu, kuule ihan kauheeta kun sellainen perverssi on lapsille tehny kuvia. Nyt niitä kuviakin kattoo tiekkö ihan eri silmällä kuin ennen, jos vaikka jotain piilohomoilua tai jotain muuta perverssiä löytyy.

Alkuperäinen kirjoittaja Hansu:
Alkuperäinen kirjoittaja Eikä:
Ennen tuon listan lukemista en tiennyt, että Rudolf Koivu on ollut homo! =( =( =( =(

Juu, kuule ihan kauheeta kun sellainen perverssi on lapsille tehny kuvia. Nyt niitä kuviakin kattoo tiekkö ihan eri silmällä kuin ennen, jos vaikka jotain piilohomoilua tai jotain muuta perverssiä löytyy.

:D juu näinhän se menee...

Alkuperäinen kirjoittaja tööt:
Missä hitossa lukee, että antti tuisku olisi homo! Se on vaan erilainen mies kuin Suomalaiset ''karjut'' jöröttäjät! Kyl se tykkää naisista ihan varmasti.

Itse Antin ja hänen miesystävänsä luona kylässä käyneenä, voin sanoa, että miehiin päin on :)

en mä nähny, et tuisku olisi ollu miesystänkaa eiköhän se yksin ollu jannut taas. keksii eikö sofi oksesestakaan tiedä onko lesbo no ihan sama onhan silläkin mies.ps.niko saarinen heli sievinen.

stefan lindfors on bi. jorma uotinen on bi tai jo kokonaan homo. ja kyllä haloskallakin jotain kytköksiä bi-seksuaalisuuteen tai lesbeuteenkin on, koska on ollut setan puheenjohtaja.

antakaa miesten olla homoja tai naisten lesboja,omahan on asia.jos epailet antin suhdetta laitaan tai toiseen,niinhan Jarikin oli naisten ihanne,mutta sitten tuli ilmi mika on - hyva nain,olen ylpea JARIN puolesta! Ihailen JARIA,itsekin olen homo.OLKAAMME OMA ITSEMMEMunarikasta kevatta!

Mikähän siinäkin on, että kaikki tietävät Antti Tuiskun ja Marko Paanasen olevan homoja, mutta he eivät kuitenkaan uskalla tulla kaapista ulos?

Eihän kaikki heterojulkkiksetkaan halua kertoa yksityisasioistaan julkisesti, miksi homojen pitäisi? Ei se tee kenestäkään kaappihomoa, ettei halua millekään seiska-päivää lehdelle antaa haastattelua seksuaalisuuttaan koskien. Eiköhän heidänkin lähipiiri kuitenkin tiedä homoudesta.

[QUOTE="alma";23558837]Eihän kaikki heterojulkkiksetkaan halua kertoa yksityisasioistaan julkisesti, miksi homojen pitäisi? Ei se tee kenestäkään kaappihomoa, ettei halua millekään seiska-päivää lehdelle antaa haastattelua seksuaalisuuttaan koskien. Eiköhän heidänkin lähipiiri kuitenkin tiedä homoudesta.[/QUOTE]

Antti Tuisku on just fiksun oloinen teinijulkkis, koska hän ei levittele yksityiselämäänsä juorulehdille. Muutenkin symppiksen oloinen. :)