suomen kylpylät, majoitusvaihtoehdot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "joojoo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"joojoo"

Vieras
Seurueemme käsittää kolme aikuista ; sisarukset ja näiden äidin, sekä toisen sisaruksen kaksi pientä lasta. Kaikki aikuiset ovat siis naisia ja läheistä sukua keskenään. Miten majoittuisimme kylpyläviikonloppuna? Onko missään "huoneistoa" tms johon voisimme mennä kaikki? Toki saadaan jaettua kahteen hotellihuoneeseen mutta joku kimpparatkaisu olis mieluisampi. Perhehuoneissa lapsia pitää olla enemmän kuin aikuisia. Tietääkö joku ettei tarvi soitella kaikkia läpi? Kiitos,avuliaat ystävät!

Esimerkiksi Ikaalisten kylpylään löytyy lomaosakkeita ja myös Tampereenkylpylään ja varmaan kaikkiin muihinkin. Ikaalisia mainostetaan ainakin ykköset lehdessä paljon, hinta alkaen 30e ja kylpylän käyttö pitää itse maksaa erikseen.

Mun mielestä noissa Holiday Clubin kylpylöissä on huoneistoja, ainakin Tampereen kylpylässä. Niistähän voi "ostaa" niitä viikko-osakkeita, eli sitä en tiedä, tarviiko se sitten vuokratakin viikoksi. Mutta kannattaa tutkia tota Holiday Clubia.

Kyllä monetkin vuokraa kylpyläosakettaan , kun eivät sitä itse tarvitse. Kannattaa kysellä mm. kylpylöiden respasta , ja HC varauksesta jossa näitä on vuokrattavana pilvin pimein.

Minkäikäisistä lapsista on kyse? Haikon kartanossa on ainakin sellainen huoneisto, jossa kahden 2-hengen huoneen välinen ovi on avattavissa. Mutta sehän ei ole paras paikka jos pienet lapset odottaa liukumäkiä yms...

[QUOTE="joojoo";25169189]siis kertaluonteisesta matkasta kyse, tarkoitatteko että joku jolla on osake voisi vuokrata sen esim viikonlopuksi?[/QUOTE]

Anoppi ainakin kävi aina Ikaalisten kylpylässä vuokraten osakkeen. Jossain esittelyssä olin joskus ja siellä mainittiin, että ostamaansa osaketta voi antaa vuokralle ihan hotellihuonemaisesti eli kannattaa kysellä noista kylpylöistä, joissa noita osakkeita on, että onko heillä huoneistoa vuokrattavana.

Yhteistyössä