V
vierailija
Vieras
Oon niin tyhmä!!! Käänsin lätkälle ku pari minsaa pelattu ja katoin et Ruotsi johtaa jo 2-0
mut olikin vaan torjunnat
onneks!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hirvoselle "lippu" linnan juhliin.Ei hääviltä näytäEnnen kisoja mietin että jos tulee 1 mitali jääkiekosta, 1 maastohiihdosta ja 1 muista lajeista niin olen tyytyväinen. Nyt näyttää ainakin jääkiekon mitalit aika kaukaisilta. Hirvosen pronssi oli kyllä yllätys
![]()
Jos kaikki mitalistit kutsutaan niin tuskin tulee ruuhkaaHirvoselle "lippu" linnan juhliin.
Johan unen näit. Minkkinen on huono hiihtäjäNo niin, vihdoin viestimitali
Kohta Minkkisen mimmi ampuu kultaa![]()
Siis torinossa ei torontossa.Ja mitä tarkoitin et oli kauniimpi tarina suomella torontossa. 20vuotta siiten sveitsi oli paljon heikompi kuin nykyään. Nythän sveitsi on hyvä. Tsekin huippupelaajat taas oli vanhoi ja nagano oli heidän huippunsa. Tsekki on aina ollut paha suomelle ja finaali tappiot karvaisee. Mut sillon tsekki ja sveitsi oli kyl ihan eri luokkaa kuin kanada ja venäjä
Ainiin tsekin vittumaisin maalivahti mulle on roman turek sil oli aina godmode suomee vastaanJa mitä tarkoitin et oli kauniimpi tarina suomella torontossa. 20vuotta siiten sveitsi oli paljon heikompi kuin nykyään. Nythän sveitsi on hyvä. Tsekin huippupelaajat taas oli vanhoi ja nagano oli heidän huippunsa. Tsekki on aina ollut paha suomelle ja finaali tappiot karvaisee. Mut sillon tsekki ja sveitsi oli kyl ihan eri luokkaa kuin kanada ja venäjä