K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä näin hyvin perusteltu teksti otetaan vakavasti.
Teit oletuksen ja ohi meni. En vähättelisi tilanteen vakavuutta vaihtoehtoisella todelisuudella ilman kunnon perusteita. Ainoa faktahan on vallitseva tilanne, joka on käsittääkseni se, että teollisuus pakenee Suomesta ja se on vakava asia. Pelkästään palvelualoilla tämä maa ei elä vaan systeemin pyörittämiseen pitää saada rahaa ulkoa, eli viennillä. Jos se ei onnistu, systeemiä on muutettava ja siitä huolimatta olemme kusessa.
Ai, missäs kohtaa minä noin oletin? Enkä käsittääkseni ole puhunut mitään poliittisista näkökannoistani, voin olla tietenkin väärässäkin, mutta osoittaisitko minulle miten.
mun käsityksen mukaan teollisuuden toimintaympäristön heikkeneminen on pääasiassa vihreiden ja vasureiden (ml sdp) syytä, ne pyrkivät lisäämään työn hintaa ja haalaavat kaikenlaisia muitakin tarpeettomia kuluja yritysten niskaan ja heikentävät näin teollisuutemme kilpailukykyä
En kyllä sälyttäisi yksinomaan noille puolueille syytä. Työ on vain yksinkertaisesti halvempaa ns. kolmansissa maissa. Kun rajat aukesivat ja markkinatalous pääsi jylläämään ja mylläämään mielin määrin toteutui lause rahalla ei ole isänmaata. Pääomat liikkuvat suurimman tuoton perässä, viis liikkumisen aiheuttamista sivuvaikutuksista taakse jääviin ihmisiin ja yhteiskuntiin. Poliitikot ovat vain sätkynukkeja tuossa pelissä.
no ollaan me jääty jälkeen kilpailukyvyssä esim. Saksaan verrattuna ja se on puhtaasti meidän omaa syytä
Mitkä ovat mielestäsi omat toimenpiteet joilla olisimme voineet välttää kilpailukyvyn tippumisen? Mistä tämä kilpailukyvyn tipahtaminen on saanut alkunsa?