Suomen sarjakuristaja Michael Penttilä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Elena777
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sairainta on se, että tuollekin hirviölle jotkut naiset taatusti lähettävät rakkauskirjeitä vankilaan.

Nainen on pösilöin olento maan päällä.
Saahan ne naisvangitkin rakkauskirjeitä miehiltä:o
Mitäs miehet sitte ovat?:cautious:

Vaikka taas toisaalta, oikeessa oot monellakin tavalla.:unsure:

• Tykkää
Reactions: Elena777
Mutta eikö tuossa juuri sanottu, että hovioikeus antoi tästä suunnittelusta 2,5 vuoden rangaistuksen? Ei siis kulje vapaana. Käräjäoikeus oli aikaisemmin eri mieltä, mutta onneksi hovioikeus edes tajusi ottaa lukkojen taakse. Tämän tapauksen jälkeenhän murhaaja on jo tappanut ainakin yhden uhrin.

Sorryt, luin aloituksen väärin. Ja toki pitäisi löytyä joku lakipykälä, joka estää ko. henkilöä enää koskaan vaarantamasta toisten turvallisuuttaa. Pelkästään se. että on niin suuri riski uusia rikoksensa pitäisi riittää syyksi.

• Tykkää
Ette te näe asiaa oikealta kantilta. Suomi on pieni maa ja ainoastaa yksi kuuluisa sarjakuristaja. Amerikoissa niitää on niin paljon, ettää ovat maan vaivana, siksi niitä koitetaan lumpata pois.
Suomessa ilmiö on harvinaisuus ja ehkä juuri sen vuoksi sitä koitetaan vaalia. Helliä.

Sorryt, luin aloituksen väärin. Ja toki pitäisi löytyä joku lakipykälä, joka estää ko. henkilöä enää koskaan vaarantamasta toisten turvallisuuttaa. Pelkästään se. että on niin suuri riski uusia rikoksensa pitäisi riittää syyksi.
Juuri näin, tuo kaveri tulee kuristelemaan ihmisiä kuolemaansa saakka, jos saa kulkea vapaana koska hän pitää siitä.

Mun mielstä voitaisiin hieman kuristella kahdesta paikasta yhtäaikaa. Silleen että loppuulos ois yhtä kurja kuin uhreillaan.

Silmä silmästä on tietyissä tapauksissa kovin hyvä idea!

• Tykkää
Mun mielstä voitaisiin hieman kuristella kahdesta paikasta yhtäaikaa. Silleen että loppuulos ois yhtä kurja kuin uhreillaan.

Silmä silmästä on tietyissä tapauksissa kovin hyvä idea!
Mä muistan kun luin 80 luvulla jo tuosta ällötyksestä alibista...oli sillon raiskannut ja murhannut sen teinin ja toinen pääsi pakoon.

Ukkohan on yksi iso painajainen ite!:sick:

Nii ja toki aloitettaisiin alapäästä se kuristelu. Hitaasti ja hartaudella.
Sä taidat olla vähän samanlainen tuollasten ällöjen suhteen kun mä...saatan välillä oikeesti miettiä mitä kaikkea tekisin niille jos joku sitois tai teippais ne vaan ensiks paikalleen että uskaltaisin ees lähestyä:oops:

Yhteistyössä