Suomen taloudellisen ahdingon syy on aivan liian korkea verotuksen taso

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei suomalaisille ankeuden vaalijoille mikään riitä. Heillä ei mene järkeen, että ihmisellä on vain tämä hetki.
Lähtö ilmavoimiin voi tulla mikä hetki tahansa, ja siellä ei ole maallisella mammonalla mitään merkitystä.
Minua nauratti kuunnella aamulla Trumpin höpötystä Air Force One-koneessaan tyyliin ”great deal…”
Löpinä oli kuin jostain hupiohjelmasta tai tosi-tv:stä.

Ei suomalaisille ankeuden vaalijoille mikään riitä. Heillä ei mene järkeen, että ihmisellä on vain tämä hetki.
Lähtö ilmavoimiin voi tulla mikä hetki tahansa, ja siellä ei ole maallisella mammonalla mitään merkitystä.
Minua nauratti kuunnella aamulla Trumpin höpötystä Air Force One-koneessaan tyyliin ”great deal…”
Löpinä oli kuin jostain hupiohjelmasta tai tosi-tv:stä.
Ai sä et halua rauhaa Gazaan...

Ai sä et halua rauhaa Gazaan...
Eikö sinua koskaan nolota jälkeenpäin joutavat viestisi? Käsität lähes kaikki asiat persulogiikallasi.
Luin ap:n linkittämän lehtijutun.
Mieleeni nousi monta yritysjohtajaa työelämästäni. Ei heissä ollut mitään moitittavaa. Ihania ja hauskoja ihmisiä.
Yksi heistä oli valtavan hauska mies. Istuimme fuusion jälkeen juhlasalissa, ja hän puhujapöntössä lupasi meille taivaat ja maat. Mies ei ollut myöhemmin pitkäikäinen. 15 vuoden päästä taas tuli fuusio, ja sitten muutosneuvottelut. Jotkut lukijani jo tietävät tarinani lopun.
Tärkeintä minulle ovat työelämässäni olleet ihmiset. Kävimme paljon hauskoja ja myös vakavia keskusteluja kaikista asioista maan ja taivaan välillä.
Jokainen Suomessa kasvava puu kertoo meidän tarinaa jälkipolville. Ei hetken rahallinen rikastuminen tee kenestäkään onnellista. Vähälläkin pärjää. Kun leipä loppuu, syödään pullaa sanoi Johannes Virolainen, jonka vaimon eli Kaarinan kanssa istuin kerranJäätteenmäen vaali-illassa. Nykyjohtajista ei missään nimessä pidä tulla Misi Kuusi-klooneja.
Tyhjän työn teettäjiä ja moottoriturpia.

Yhteistyössä