Suomen törkein seksirikos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja burdospare
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo ja Suomessa tämän otsikon ohi pääotsikoksi ajoi kuinka Hjallis haukkui jonkun turhisohjelman kilpailijan. Kyseessähän on aivan törkeä lähes ennenkuulumaton rikos Suomen oloissa. Siis todellinen oikea uutinen. Toivon todella että huomenna otsikointi onnistuu maan pääiltalehdeltä paremmin. |O |O |O :headwall: :headwall: :headwall: .

Tulisipa Suomeen myös laki, että näiden rikollisten nimet ja kasvot saisi julkisiksi.

Mun sisko kertoi tästä mulle tänään, ja mun teki pahaa kuunnella siis todella tuli huono ja paha olo. Suretti lasten puolesta ja raivo "äitiä" kohtaan nousi tähtitieteellisiin lukemiin. :x :'( :kieh:

Mä en usko että noi lapset voi selvitä tosta. Joko niistä tulee ikuisia uhreja tai itse myös tekijöitä. Ottaen huomioon senkin että jos suomessa on sama juttu kuin ruotsissa niin sijaiskodeista ja lastenkodeista 50% ottaa lapsesta itselleen seksilelun, lisäksi vielä suuremmalla prosentilla voi olla muuta väkivaltaa ja tunnekylmyyttä.

Aivan järkyttävää! Mun mielestä sais kans julkistaa kuvat ja vaikka kivittää tekijät keskellä toria!!...mutta meidän "kiltti" Suomi suojelee näitä paholaisia! Miten joku äiti voi olla tuollainen, ei mee millään mun järkeen ja nuo miehet, yök, oksennus, eikö edes järki mene siinä edelle ja kerro kuinka väärin tuollainen on, siis sairaita..surettaa lapsien puolesta, koko elämä piloilla!

Jos voisin asiaan vaikuttaa, se koko sakki pantas sellaiseen rääkkiin, ettei niiden perseraiskausten jälkeen kukaan ikinä edes haaveilis kävelevänsä. Mulla olis lista siitä mitä niille pitäis tehdä! Ne on elukoita, hirviöitä ja toivon niille kaikki maailman kärsimykset. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
Mä en usko että noi lapset voi selvitä tosta. Joko niistä tulee ikuisia uhreja tai itse myös tekijöitä. Ottaen huomioon senkin että jos suomessa on sama juttu kuin ruotsissa niin sijaiskodeista ja lastenkodeista 50% ottaa lapsesta itselleen seksilelun, lisäksi vielä suuremmalla prosentilla voi olla muuta väkivaltaa ja tunnekylmyyttä.

Tutkimus(ruotsalainen) koski ajalta 1920-1990 sijaiskoteja ja laitoksia. Voisi uskoa, että esim. 1920-luvulla ei mitenkään valvottu noita laitoksia ja sijaisperheitä. Ja se selittäisi tuon suuren prosentin :( . Jokainen tapaus on kamala, kun lapsi joutuu kärsimään. Tämä Suomen tapaus on todella hirvittävä, ja lapset tarvitsevat varmasti kauan terapiaa. Heillä on vuosien HELVETTI takana. Suru on suuri lasten puolesta :( ja iso viha tekijöitä kohtaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Ensimmäisen kerran todellla mietin kuolemantuomiota.

Mä en kannata kuolemantuomiota, väkivaltaa enkä edes pedofiilien nimien/kuvien julkaisemista. Sen sijaan kannatan pidempiä vankeustuomioita ja tehokkaampaa ennaltaehkäisyä.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:

Mä en kannata kuolemantuomiota, väkivaltaa enkä edes pedofiilien nimien/kuvien julkaisemista. Sen sijaan kannatan pidempiä vankeustuomioita ja tehokkaampaa ennaltaehkäisyä.

Minä kannatan noiden ja vastaavanlaisten tyyppien kohdalla kaikkea;
ensin nimien ja naamojen julkistaminen, sitten pirusti sitä väkivaltaa vaikka keskustorilla, helvetin pitkä vankeustuomio muunlaisten rikollisten seurassa ja hoivassa ja sitten piinallinen kuolema.
Ei mitään päänsilittelyä tuollaisille! Ymmärrät tytsi sinäkin sen sitten kun olet äiti, jos se äitiys todella kolahtaa.

ehei. eläisivätpä oikein oikein pitkän elämän jossain pimeässä ja kylmässä eristyskopissa, jossa aika ajoin muut vangit kävisi vähän "hauskuuttamassa" heitä! :kieh: :kieh: :kieh:

Minusta on törkeää lisätä näiden pienien, kaltoin kohdeltujen lapsien taakkaa vielä sillä, että sanotaan, sinusta tulee samanlainen kuin äidistäsi, lastenhyväksikäyttäjä sinusta tulee. No, onneksi nämä pienet eivät itse näitä netissä kirjoitettuja sanoja nää, mutta ehkä esimerkiksi isä tai isovanhemmat...

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:

ensin nimien ja naamojen julkistaminen, sitten pirusti sitä väkivaltaa vaikka keskustorilla, helvetin pitkä vankeustuomio muunlaisten rikollisten seurassa ja hoivassa ja sitten piinallinen kuolema.
Ei mitään päänsilittelyä tuollaisille! Ymmärrät tytsi sinäkin sen sitten kun olet äiti, jos se äitiys todella kolahtaa.

Anteeksi vain, mutta mielestäni tuollainen on ihan sairasta. Toivottavasti äidiksi tulo ei kadottaisi minulta järkeä ja inhimillisyyttä. Tuo kaikki on vain ja ainoastaan kostoa eikä helpota uhrien kärsimyksiä tai edistä yhteiskunnan asioita millään tavalla. Ajattelitko, miltä tuo nimien/kuvien julkaisu uhreista tuntuisi? Lueppas tästä ketjusta vaikka minun ja Blumen viestit sivulta 4

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1345045,75

siis miten ihmisestä tulee täysin kyvytön tuntemaan mitään kun toinen kärsii ?

varmasti sen takia ei ole oppinut tuntemaan kkoska ei ole koskaan saanut osakseen rakkautta ja välittämistä.

miksi me kaikki olemme niin pahoja heikoimmimlle? toisten lapsille?

jos omat vanhemmat sattuvat huonot, niin sijaiskodit, lastenkodit jne raiskaavat ja kohtelevat huonosti.

kukaan meist ei tee mitään kenenkään muun kuin itsemme vuoksi.

Luin tosta Aamulehdestä ja kyllä teki pahaa lukiessa :(

Mitä ulee nimien julkaisuun ,tässä tapauksessa se olisi erittäin typerää, nimien julkaisulla saatettaisi myös tapauksesta jo nyt liikaa kärsineet lapset alttiiksi kaikenmaailman repostelulle ja muulle mahdolliselle. Eli suojellaan lapsia sillä ettei nimiä anneta julkisuuteen.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Luin tosta Aamulehdestä ja kyllä teki pahaa lukiessa :(

Mitä ulee nimien julkaisuun ,tässä tapauksessa se olisi erittäin typerää, nimien julkaisulla saatettaisi myös tapauksesta jo nyt liikaa kärsineet lapset alttiiksi kaikenmaailman repostelulle ja muulle mahdolliselle. Eli suojellaan lapsia sillä ettei nimiä anneta julkisuuteen.

Niinpä! Lapsethan olisi heti tunnistettavissa. Ja on miljoona muutakin syytä siihen, miksi kuvien ja nimien julkaisu ei olisi hyvä käytäntö.

Anteeksi vain, mutta mielestäni tuollainen on ihan sairasta. Toivottavasti äidiksi tulo ei kadottaisi minulta järkeä ja inhimillisyyttä. Tuo kaikki on vain ja ainoastaan kostoa eikä helpota uhrien kärsimyksiä tai edistä yhteiskunnan asioita millään tavalla. Ajattelitko, miltä tuo nimien/kuvien julkaisu uhreista tuntuisi? Lueppas tästä ketjusta vaikka minun ja Blumen viestit sivulta 5

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1345045,75

Minusta ainoa tapa, jolla tuollaiset pedot jotain teoistaan älyäisi, olisi se, että saisivat maistaa omaa lääkettään. No, voihan ne tyypit hakata ja raiskata siellä torilla vaikka huput päässä uhrien tunteiden suojeluksi. Niiden lasten puolesta tunnen suurta kostonhimoa ja en todellakaan usko olevani ainoa. Minua suorastaan helpottaa ajatus siitä, että tiedän mitä heille vankilassa tulee tapahtumaan.
En näe minkäänlaista syytä tuntea inhimillisyyttä tuollaisia kohtaan. Jos kyseessä olisi oma lapseni, tai vaikka kummilapseni, kävisin tappamassa omin käsin.

Alkuperäinen kirjoittaja Mielipide:

Minusta on törkeää lisätä näiden pienien, kaltoin kohdeltujen lapsien taakkaa vielä sillä, että sanotaan, sinusta tulee samanlainen kuin äidistäsi, lastenhyväksikäyttäjä sinusta tulee. No, onneksi nämä pienet eivät itse näitä netissä kirjoitettuja sanoja nää, mutta ehkä esimerkiksi isä tai isovanhemmat...

Ymmärrän mielipiteesi ja perustelusi hyvin. Tarkoitus ei ole mustamaalata ketään. Mutta sanoin vain sen "ääneen" mitä usein tapahtuu. Meistä tulee vanhempiemme kaltaisia hyvässä ja pahassa vaikka EI JOKAISESTA kuitenkaan. On vain hyvä ottaa se huomioon ettei vähättele ja peitä mielestä sitä faktaa tuhoisin seurauksin vaan koittaa keskittyä juuri ikäviin kohtiin ja niiden pois käsittelyyn. Tämä ei tietenkään näiden lasten kohdalla ole palstan tehtävä vaan lasten tulevan kodin tehtävä ja lasten itsensä suuri haaste.

Täälläkin ( mun mielestä ) voi puhua pahoistakin faktoista juuri siitä syystä että miettisimme kaikki realiteettejakin.

Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Aivan järkyttävää! Mun mielestä sais kans julkistaa kuvat ja vaikka kivittää tekijät keskellä toria!!...mutta meidän "kiltti" Suomi suojelee näitä paholaisia! Miten joku äiti voi olla tuollainen, ei mee millään mun järkeen ja nuo miehet, yök, oksennus, eikö edes järki mene siinä edelle ja kerro kuinka väärin tuollainen on, siis sairaita..surettaa lapsien puolesta, koko elämä piloilla!

Osa on itse uhreja.
Valitettavasti se vähän toistuu, että jotkut uhrit alkaa sitten toistamaan kokemaansa, eli käyttämään hyväksi ja osasta jää uhreja jotka uhrautuu yhä uudelleen ja uudelleen elämässään.

Jos voisin asiaan vaikuttaa, se koko sakki pantas sellaiseen rääkkiin, ettei niiden perseraiskausten jälkeen kukaan ikinä edes haaveilis kävelevänsä. Mulla olis lista siitä mitä niille pitäis tehdä! Ne on elukoita, hirviöitä ja toivon niille kaikki maailman kärsimykset. :kieh:

Jos yhtään lohduttaa, niin eiköhän heillä ole suht vastaavia kokemuksia itsellään lapsuudesta. Eivät valitettavasti ole itseään hoitaneet.

Yhteistyössä