Suomennos!! Please?!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mindy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mindy

Vieras
This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed.

Mitä tuo tahtoo sanoa?
Tuli kun lähetin frendille sähköpostin..
 
Kiitos, kiitos teille :flower:

Ja voi nyyh! Nyt en saa mitenkään "elossaolo"-viestiä menemään.
Täytyy kokeilla myöhemmin uudestaan. Osoite oli oikea, sen tarkistin.
 

Yhteistyössä