Suomenruotsalaiseksi ruvennut Pirkka P. Petelius eduskuntaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suomenruotsalaiseksi ruvennut ja pakkoruotsia kannattava Pirkka Pekka Petelius yrittää eduskuntaan Virheiden joukossa. Virheät sopii hyvin Petelius Elle koska koko puolue on pakkoruotsin kannattajia.

IL

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/148dabc5-d100-4a74-be2f-e92fcfbf94e4

Sinä ja sun pakkoruotsi :D

Hyvä kun eduskuntaan menee vihreä, joka haluaa muutakin kuin että roudataan tänne ja maksellaan loisten luksuselämää

Tässä olennaisuus:

Huoli ilmastonmuutoksesta, luonnon- ja eläintensuojelu

Sinä ja sun pakkoruotsi :D

Hyvä kun eduskuntaan menee vihreä, joka haluaa muutakin kuin että roudataan tänne ja maksellaan loisten luksuselämää

Tässä olennaisuus:

Huoli ilmastonmuutoksesta, luonnon- ja eläintensuojelu
Virheät ja koko vasemmisto haluavat että vain rikkailla on varaa ajaa autolla.

Oletko sinä valmis luopumaan autosta?

Siksi Persut.

Kannatatko pakkoruotsia?
Siksi Persut.

Persut eivät ole oikealla eikä vasemmalla. Eikä pidäkään. Persut ovat suomalaisten puolella.

Kansanedustajilla on yhteinen puolueesta riippumaton intressi säilyttää asemansa eliitissä, pysyä eduskunnassa, kahmia vaikutusvaltaa ja etuja itselleen. Siksi he toimivat eduskunnassa puoluerajojen yli yhteistyössä kansaa vastaan.

Puolueiden väliset erot ovat jo vuosikymmenien aikana vakiintuneet, eikä puolueilla ole oikeaa halua suureen muutokseen, joka voisi olla rapauttaa kansalaisten luottamusta tai puolueiden tasapainoa. Persujen menestys vaaleissa on aiheuttanut kaikille muille puolueille ongelmia. Koska Persut ovat käyneet kaikkien muiden puolueiden reviirillä, ja siksi loukanneet vanhojen puolueiden vakiintuneita käytäntöjä ja sopimuksia. Muut puolueet ovat saneet persuista yhteisen vastustajan, jota vastaan käydään yhteistuumin yli puoluerajojen niin vasemmistossa kuin Kokoomuksessakin. Siksi Persut uutena puolueena saa rajua dissaamista vanhoilta puolueilta, mikä näkyy myös lehdistössä ja mediassa.

Puolueiden intressi on oman aseman säilyttäminen ja yhteisymmärryksessä muiden puolueiden kanssa, omien etujen vaaliminen, mieluiten niin että kansa luulee puolueiden olevan hyvinkin erimielisiä toisten puolueiden kanssa. Todellisuudessa puolueet punovat keskenään juonia jotta voivat säilyttää asemansa mahdollisimman suuren oman hyödyn kera.

Puolueiden keskinäiset erimielisyydet ovat vain silmänlumetta, jolla saadaan vaikutelma halusta asioiden muuttamiseksi. Mikään ei kuitenkaan muutu vuosikymmennissäkään, koska puolueet ovat tyytyväisiä asemaansa näin. Oikeaa muutosta haluavat vaiennetaan hiljaisksi.

Persut ovat horjuttaneet vanhojen puolueiden tasapainoa ja siksi ovat kaikkien puolueiden hampaissa. Persut ovat yksin muiden puolueiden puristuksissa eivätkä siksikään pääse muiden puolueiden kanssa jaolle, jossa jaetaan sulle-mulle periaatteella etuisuuksia kansan selkänahasta.

Siksi Persut ovat ainoa kansan etua ajava puolue joka ei veljeile muiden puolueiden kanssa kansaa vastaan.

Siksi Persut.

Virheät ja koko vasemmisto haluavat että vain rikkailla on varaa ajaa autolla.

Oletko sinä valmis luopumaan autosta?

Siksi Persut.

Kannatatko pakkoruotsia?
Siksi Persut.

Suomi on pitkä maa ja melkein kaikki tarvitsevat autoa. Ei mene läpi nuo ajatukset.

Järjestetään äänestys pakkoruotsista. Sitten nähdään mitä kansa haluaa.

Olen puoliksi suomenruotsalainen, äänestänyt vihreitä montakin kertaa, mutta nyt olen herännyt. Se on oksettava suvakkipuolue ja unohtanut juurensa ja arvonsa

Persut on ainoa oikea puolue suomalaiselle. Järkivalinta. Siksi Persut.

Vai on PPP ilmastonmuutosuskovainen, haluaako hön paluuta jääkauteen, vai mikä olisi Peteliukselle mieluinen ilmasto?

Harvinaisen typerä kommentti. Ei kyse ole kenenkään ihmisen halusta yksinään. Faktat puhuu puolestaan, muutokset eläin- ja kasvikunnassa antavat vedenpitävät todisteet muutoksesta huonompaan suuntaan.
Mieluisin ilmasto on se mikä se nyt on ollut ennen tätä muutosta.

Harvinaisen typerä kommentti. Ei kyse ole kenenkään ihmisen halusta yksinään. Faktat puhuu puolestaan, muutokset eläin- ja kasvikunnassa antavat vedenpitävät todisteet muutoksesta huonompaan suuntaan.
Mieluisin ilmasto on se mikä se nyt on ollut ennen tätä muutosta.
Ilmasto on muuttunut niin kauan kuin ilmasto on ollut olemassa. Millä taikasauvalla luulet ihmisen pystyvän pysäyttämään ilmaston ikuisen muutoksen?

Minä olen esimerkillinen ihminen erittäin monessa suhteessa, miten tulee elää. Huomaan ja kaikki muutkin sinun ”lahjasi” Nyt olisi kyllä parempikin vaihtoehto:whistle:Tiedät nyt mitä tehdä:sneaky:

Juuh, mutta kun minä en ole ilmastonmuutosuskovainen niin mun ei tartte "pelastaa" ilmastoa muutokselta.
Tiedätkö sitä, että hengittämällä sinä kiihdytät "ihmisen aiheuttamaa ilmastonmuutosta"?

Juuh, mutta kun minä en ole ilmastonmuutosuskovainen niin mun ei tartte "pelastaa" ilmastoa muutokselta.
Tiedätkö sitä, että hengittämällä sinä kiihdytät "ihmisen aiheuttamaa ilmastonmuutosta"?

Sinähän se tässä yksin uskomaton uskovainen olet! Ja vastuuntunnoton, typeryyksissäsi ja naiiviudessasi haluat saastuttaakin jopa kiusallasi.

Todisteet puhuvat puolestaan! Teollisuuden aiheuttamat nokipäästöt aiheuttivat jopa muutoksia eläinkuntaan vrt teollisuusmelanismi

On juu pakko hengittää, olen kuitannut sen 100-kertaisesti istuttamalla puita ja pensaita, enkä parturoi maitani ja mantujani. Pusikoillakin on tärkeä tehtävä! Tuskin tiesitkään että fotosynteesi tarvitsee hiilidioksidia. Kysy äidiltäsi mitä nuo sanat tarkoittaa

ps sinun olisi kyllä syytä korvata luonnolle jatkuva piereskelysi, niin peräpäästä kuin "aivoistasikin" :)(y)

Sinähän se tässä yksin uskomaton uskovainen olet! Ja vastuuntunnoton, typeryyksissäsi ja naiiviudessasi haluat saastuttaakin jopa kiusallasi.

Todisteet puhuvat puolestaan! Teollisuuden aiheuttamat nokipäästöt aiheuttivat jopa muutoksia eläinkuntaan vrt teollisuusmelanismi

On juu pakko hengittää, olen kuitannut sen 100-kertaisesti istuttamalla puita ja pensaita, enkä parturoi maitani ja mantujani. Pusikoillakin on tärkeä tehtävä! Tuskin tiesitkään että fotosynteesi tarvitsee hiilidioksidia. Kysy äidiltäsi mitä nuo sanat tarkoittaa

ps sinun olisi kyllä syytä korvata luonnolle jatkuva piereskelysi, niin peräpäästä kuin "aivoistasikin" :)(y)
Mun puolesta toki voit lopettaa hengittämisen, eikä kukaan itke perääsi.
Ai nyt siis hiilidioksidi on tarpeellista eikä suoraan saatanasta. ;)

Mikäli halutaan hillitä ihmisen aiheuttamaa ilmastonmuutosta, niin syntyvyys tulee saada laskuun ylikansoittuvilla alueilla ja ydinvoimaloita lisätä, koska niistä aiheutuvat hiilidioksidipäästöt ovat samaa luokkaa kuin tuulivoimassa, mutta tuulivoimaloiden hyötysuhde on huono.

Tosin vihreät eivät kannata ydinvoimaa eikä syntyvyyden säännöstelyä ylikansoittuvilla alueilla.

”Luonnon monimuotoisuuden ja ekologisen lajikirjon turvaamiseksi olisi erityisen tärkeää lisätä suojeluun riittävän suuria eteläisen Suomen metsäalueita, sekä luoda niiden välille yhtenäisyyttä vaalivia viherkäytäviä. Tämä palvelisi myös muun muassa pyrkimystä vähentää ilmakehän hiilidioksidipitoisuutta.”

Talouselämästä napattu Pirkka-Pekan lausahdus.

Joo. voisin äänestää pelkästään tuon vuoksi. Jos ylipäätään äänestäisin.

Yhteistyössä