Suomessa asuvat venezuelalaiset kiittävät Donald Trumpia hyvästä työstä venezuelalaisten hyväksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"”Media keskittyy puhumaan kansainvälisestä oikeudesta ja öljystä, kun venezuelalaisille todellisuus kotimaassa on todella pelottava ja surullinen. Me kaikki täällä olemme sitä mieltä, että Trumpin väliintulo oli hyvä asia”, sanoo opiskelija Flor Salazar."

"”Media keskittyy puhumaan kansainvälisestä oikeudesta ja öljystä, kun venezuelalaisille todellisuus kotimaassa on todella pelottava ja surullinen. Me kaikki täällä olemme sitä mieltä, että Trumpin väliintulo oli hyvä asia”, sanoo opiskelija Flor Salazar."

”Jos Putin nyt valtaisi Suomen ja Trump saisi hänet pois täältä, ajattelisitteko te, että Trump on idiootti ja tekee väärin? Tilanne Venezuelassa on ollut aivan hirveä, ja maan hallinto on korruptoitunut joka nurkasta. On hyvä, että edes joku puuttui tilanteeseen.”

Ainoat, kenen mielipiteellä on merkitystä, on venezuelalaiset. Ruotsin pm tuomio ei merkitse mitään.
Olkoot vain oman onnensa seppiä.
Toimittaja Mäkeläinen haastatteli venezuelalaisia köyhiä sillalla Kolumbian rajalla. Ihmiset käyvät siellä ostoksilla edullisten hintojen takia.
Meiitä suomalaisia vaaditaan koko ajan olemaan empaattisia jokaisen maankolkan kärsiville. Minulle riittää, kun luterilaisen kirkon jäsenenä rukoilen maailmaan rauhaa.
Tämän palstan ateistit ja persut toivovat minulle lähes jokaisessa viestissään surkeaa kuolemaa.
Jos ette usko, lukekaa jokainen ketju palstan ensimmäisellä sivulla.

Olkoot vain oman onnensa seppiä.
Toimittaja Mäkeläinen haastatteli venezuelalaisia köyhiä sillalla Kolumbian rajalla. Ihmiset käyvät siellä ostoksilla edullisten hintojen takia.
Meiitä suomalaisia vaaditaan koko ajan olemaan empaattisia jokaisen maankolkan kärsiville. Minulle riittää, kun luterilaisen kirkon jäsenenä rukoilen maailmaan rauhaa.
Tämän palstan ateistit ja persut toivovat minulle lähes jokaisessa viestissään surkeaa kuolemaa.
Jos ette usko, lukekaa jokainen ketju palstan ensimmäisellä sivulla.

Sinut voisi rahdata Venezuelaan. Tai ehkä tuo kansa on jo tarpeeksi kärsinyt.

Yhteistyössä