Suomessa iso vaalivilppi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aattelinpavaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aattelinpavaan

Vieras
Mun ukko sano että täs on oikeesti pakko olla joku vaalivilppi sun muu. Oikeesti melkein kaikki ihmiset ketä tunnetaan äänesti persuja ja tunnetaan tosi paljon ihmisiä ja monelta paikkakunnalta. Ei oikeestaan tunneta pahemmin ihmisiä jokka äänestäis muita. Toki tiedetään että jokku rikkaat äänestää vaikkapa Kokoomusta ja hurrit omiaan mutta kaikki tavalliset melkein persuja.

Tää on ihan varmana vaalivilppi oikeesti. En tiä miten mutta mies sano että Eurooppa järjestäny koska jos persut voittaa ni Suomi ei enää anna rahaa paskamaille. Ja sit ku Suomi ei anna ni ei anna muutkaan ja sitten paskamaat joutuis hoitaa omat asiat ja voi kauheeta ku se olis niin kamalaa.

Uskooks joku muu että tässä olis huijauttu.

Aloitus haiskahtaa provolta, mutta minä olen oikeasti sitä mieltä että vaalivilppiä on ollut jo pitkään. Enkä puhu nyt persuista, vaan en usko äänten jakautuvan noin miten ne jakautuvat...miksi kukaan äänestäisi esim. Vapaavuorta, oikeasti?

Mun ukko sano että täs on oikeesti pakko olla joku vaalivilppi sun muu. Oikeesti melkein kaikki ihmiset ketä tunnetaan äänesti persuja ja tunnetaan tosi paljon ihmisiä ja monelta paikkakunnalta. Ei oikeestaan tunneta pahemmin ihmisiä jokka äänestäis muita. Toki tiedetään että jokku rikkaat äänestää vaikkapa Kokoomusta ja hurrit omiaan mutta kaikki tavalliset melkein persuja.

Tää on ihan varmana vaalivilppi oikeesti. En tiä miten mutta mies sano että Eurooppa järjestäny koska jos persut voittaa ni Suomi ei enää anna rahaa paskamaille. Ja sit ku Suomi ei anna ni ei anna muutkaan ja sitten paskamaat joutuis hoitaa omat asiat ja voi kauheeta ku se olis niin kamalaa.

:D

Yritä nyt vain hyväksyä totuus.

En tunne henkilökohtaisesti ketään, joka olisi äänestänyt persuja. On aika laaja ystävä- ja tuttavapiiri.

Persut menettivät ääniä nukkuvien puolueelle! Nuoriso ja muu kapinallinen kansa uhoaa äänestävänsä persuja, mutta ei vaivaudu vaaliuurnille asti. Oikeastaan hyvä - asioista eniten tietävät ja kiinnostuneet ratkaisevat vaalituloksen.

Aloitus haiskahtaa provolta, mutta minä olen oikeasti sitä mieltä että vaalivilppiä on ollut jo pitkään. Enkä puhu nyt persuista, vaan en usko äänten jakautuvan noin miten ne jakautuvat...miksi kukaan äänestäisi esim. Vapaavuorta, oikeasti?

Joo, provolta haiskahtaa. En minäkään kyllä ymmärrä Vapaavuoren suosiota, mut täytyykö sitä kaikkea ymmärtääkään.

[QUOTE="hmm";27426543]Persut menettivät ääniä nukkuvien puolueelle! Nuoriso ja muu kapinallinen kansa uhoaa äänestävänsä persuja, mutta ei vaivaudu vaaliuurnille asti. Oikeastaan hyvä - asioista eniten tietävät ja kiinnostuneet ratkaisevat vaalituloksen.[/QUOTE]

Juurikin näin!

:laugh: :laugh: :laugh:

Jännä, miten mulla puolestaan on todella laaja tuttavapiiri ympäri Suomen, enkä tiedä ketään kuka olisi äänestänyt persuja. Liekö sittenkin persut ostaneet ääniä, kun saivat niinkin paljon kannatusta, vaikkei niitä kukaan minun otannallani äänestä!

[QUOTE="vieras";27426569]Mä äänestän aina vasemmistoa. Mutta huomaan olevani monista asioista Vapaavuoren kanssa samaa mieltä - tai ainakin samansuuntaista mieltä.

Ja hyvähän se on, että muillakin puolueilla kuin persuilla on "värikkäitä" hahmoja.[/QUOTE]

Ilman muuta, ja kyllä minustakin Vapaavuorella on hyviä mielipiteitä ollakseen kokoomuslainen. Ehkä sitä ollaan totuttu niihin ainaisiin ääniharavoihin, ja siten on tietty hyvä, että nyt nousee esiin uusia persoonia. :)

Öö siis oikeesti mäkin oon sitä mieltä että tuntuu että kaikki äänestäis persuja. Kaikki palstat on täynnä persuja ja duunissakin tosi moni niitä tuntuis äänestävän, varsinkin miehet. Ite en äänestä persuja, mutta ihmettelen että he saivat vaan ton verran ääniä. Emmä tosin usko vaalivilppiin alkuunkaan, mutta en ihmettele että joku ihmettelee.

Ei hemmetti, mä taas en tunne ketään joka (ainakaan myöntäisi että) äänesti Persuja.
Itse äänestin RKP:n ehdokasta, olisin voinut äänestää myös kokoomuslaista, vasemmistoliittolaista tai vihreää.

:laugh:

Yhteistyössä