Suomessa on terroritekoihin valmiita radikaalimuslimeja!! :-O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Varmasti on. Juuri keväällä jossakin isossa sanomalehdessä oli haastattelu tällaisesta suomalaisesta äärimuslimista, joka ei lainkaan peitellyt vihamielisyyttään perussuomalaisia, Suomen yhteiskuntaa ja vääräuskoisia vastaan.

"Marko, eilen klo 20:56
Kaipaan entisaikoja jolloin asiat olivat paremmin. Toivon todellakin että viimeistään ensi vuonna saataisiin eduskuntaan ihmisiä jotka laittaisivat maan asiat kuntoon. Suomen pitää erota EU:sta koska rajojen avautumisen seurauksena tulee kaikenlaisia muita ongelmia joita ilmankin pärjättäisiin.

Ne jotka pitävät vapaata liikkuvutta ja rajojen avautumista hyvänä asiana, eivät tunnu tajuavan että se mahdollistaa myös kansainvälisen rikollisuuden ja terrorismin. Jonakin päivänä, jos meno jatkuu maailmalla samaan tahtiin, tulee Suomessakin olemaan todella isoja ongelmia.

Kun nykyään pitää olla niin kansainvälisiä ja sallivia kaiken suhteen (kun on kyse muista kuin suomalaisista), niin ei tajuta että samalla sahataan omaa oksaa. Se päivä kun syntyperäiset suomalaiset ovat vähemmistössä, ollaan pahassa pulassa."

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Ja uusnatsismi nostaa päätään myös, nyt on alettu hyökätä setaa ja seksuaalisia vähemmistöjä vastaan.

Uusnatsismilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että ollaan terroristeista huolissaan tai vastustetaan elintasopakolaisten tulemista Suomeen.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Ja uusnatsismi nostaa päätään myös, nyt on alettu hyökätä setaa ja seksuaalisia vähemmistöjä vastaan.

Sateenkaariporukan omia provokaatioita. Pannaan lasit paskaksi setan toimistosta kera hakaristin ja sit soitetaan heti HS:n toimitukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Suomessa on myös paljon psyykkisesti sairaita, jotka ovat kilahtaessaan valmiita joukkosurmiin.

Ai sinä vertaat psyykkisesti sairaita muslimeihin!!??:o

no kyllä se aika sama asia on :D

Todellakin. Synonyymit oikein

Samaa mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Damitar:
Minua nyt kyllä huolestuttaisi enemmän se naapurin 'Matti Meikäläinen',joka yhtenä aamuna sekoaa ja seuraukset ovat sen mukaiset....!! :'(

Peesi myös tähän.

Eikä myöskään unohdeta "alkoholilla oli vaikutusta asiaan".

Minua nyt kyllä huolestuttaisi enemmän se naapurin 'Matti Meikäläinen',joka yhtenä aamuna sekoaa ja seuraukset ovat sen mukaiset....!! :'(

Turhaan siitä huolehdit. Se naapurin muslimiterroristisi saa paljon enemmän tuhoa aikaan, kun päättää järkestää näyttävän yllätysiskun.

Mua huolestuttaa eniten naapurin esa åkerlundit...

Mua tas huoletuttaa naapurini Ahmed Ali-baba Omazama

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Sinisilmäistä sanoa, etteivät usko, että suunnitelmia tehdään. Tai sitten eivät vain kerro totuutta.

Kuka ei kerro totuutta?

Poliisi. Kyllä heillä varmasti on tiedusteludataa Suomen tilanteesta ja ovat paremmin kartalla kuin tuollaiset uutiset antavat ymmärtää.

Yhteistyössä