Suomessa on tuotettu väkivaltaista lasten hyväksikäyttömateriaalia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Rikolliset tietenkin vapaalla jalalla, eihän sitä nyt voi pienen keppostelun takia pitää lukkojen takana...

"Epäillyt ovat vapaana. Springaren mukaan heitä ole ollut mahdollista pitää vangittuina tutkinnan pitkäkestoisuuden vuoksi."

Oksettavaa. Melkoisia ihmispetoja.

Sillanpäällä on ollut keikkarintamalla aika hiljaista. Kyllähän tällainen tahraa.

Just kun mä olin sullomassa illu/vapaamuuraritutkani komeron perukoille, niin yks tuon artikkelin lause kiinnitti huomion: niissä sessioissa oli satanistisia piirteitä.

Eihän täs pääse ollenkaan lomalle vapsujutuista!

Just kun mä olin sullomassa illu/vapaamuuraritutkani komeron perukoille, niin yks tuon artikkelin lause kiinnitti huomion: niissä sessioissa oli satanistisia piirteitä.

Eihän täs pääse ollenkaan lomalle vapsujutuista!
Mutta eihän kaikki satanismi mihinkään illuminaatioon liity vaan ihan siihen ihteensä..koska jos niin ois niin sillon myöskin uskovaisten kirjotukset vois liittää illuiluun..

Mutta eihän kaikki satanismi mihinkään illuminaatioon liity vaan ihan siihen ihteensä..koska jos niin ois niin sillon myöskin uskovaisten kirjotukset vois liittää illuiluun..
Juu ei aina liitykään. Nuo voi olla jotain tee-se-itse-satanisteja, instant-satanisteja, varttisatanisteja tai sit vapaamuurareita.
(Älä kysy tuosta mun termistöstä :D)

Mutta oon vaan törmänny vuoden sisään uutisoinnissa esim.seksimagiaan, Beyoncea syytettiin siitä vuoden sisään. Ja Bijonsee on illujen illu.

Missä satanismista on puhuttu? Saatanan palvonnasta mä kyllä luin, ja ne on kaksi eriasiaa.
Mulle saatananpalvonta ja satanismi on sama asia, koska tulevat samasta lähteestä.

Joo en halua luentoa kuinka satanismi on ah niin jaloa ja hyvää ja luonnon kanssa möyrimistä, valkoista magiaa blaablaa...

No ehkä nyt kuitenkin kannattaa lukea vähän lisää ja puhua oikeilla termeillä.
Oon mä siitä lukenut, ja siksi tuo luonnehdintani oli oikein briljantti. :thumbsup: Samaa kakkelia eri paketeissa...

Mutta jatkakaa, itse aiheesta.

o_O
Ikinä kuullu ees tollasta sanaa?
Tuo sana oli jossain Iltiksen jutussa. Tässä se oli "seksitaiat." Enkä tarkoita nyt sitä miten perusmamma saa taiottua 30 kg jenkkakahvoja ennen seksiä näkymättömiin...:coffee:

Ex-rumpali syyttää Beyoncéa noituudesta ja seksitaioista - haki lähestymiskieltoa
24.09.2018 klo 9:11
Beyoncén entinen rumpali väittää supertähden harrastavan mustaa magiaa.

Toista
Beyoncén fanitkin ovat päässeet julkisuuteen. Samaan kuvaan päätyneestä isoäidistä tuli nettihitti.
Beyoncén entinen rumpali Kimberly Thompson on hakenut The Blast -sivuston mukaan supertähdelle lähestymiskieltoa.Perusteiksi Beyoncén bändissä seitsemän vuoden ajan soittanut muusikko kertoo laulajan harjoittaman noituuden, mustan magian ja seksitaiat.

Thompson haki Huffington Postin mukaan väliaikaista lähestymiskieltoa 19. syyskuuta Los Angelesin korkeimmasta oikeudesta, mutta se ei mennyt läpi. Asiasta on oikeusistunto lokakuussa. Thompsonilla on melkoinen lista syytöksiä Beyoncéa kohtaan.

1085c291f0a5e0b0c146d88fa5a6062b54fedccad0583ea68f528e30539209a6.jpg

Beyoncé joutui yllättävien syytteiden kohteeksi. EPA
Hän väittää tähden harjoittavan äärimmäisyyksiin menevää noituutta ja mustaa magiaa, johon lukeutuu seksuaaliseen ahdisteluun käytettäviä taikoja. Ex-rumpali syyttää myös poptähteä puhelimiensa salakuuntelusta, raha-asioidensa kontrolloimisesta ja kissanpentunsa murhaamisesta.

Beyoncé ei ole kommentoinut asiaa medioille.

Lähde: The Blast, Huffington Post.

ANNA HOPI

Yhteistyössä