Suomi maksaa EU:lle 5000 miljoonaa euroa ja se on silti presidenttiehdokas Jutta Urpilaisen (SDP) mielestä mahdottoman hyvä diili

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras

Tätä tasoa nämä tyttöpoliitikot ovat ja Juttaakin moni naisoletettu äänestää presidentiksi. Eipä tarvitse ihmetellä miksi Suomi velkaantuu hallitsemattomasti...
 

Tätä tasoa nämä tyttöpoliitikot ovat ja Juttaakin moni naisoletettu äänestää presidentiksi. Eipä tarvitse ihmetellä miksi Suomi velkaantuu hallitsemattomasti...
"Ohjelmassa Urpilainen vastaa, miksi hän ei voi komissaarina ajaa Suomen etua EU-komissiossa, vaikka tosiasiassa moni komissaari niin tekee. Hän vastaa myös johtajaominaisuuksiaan koskeviin syytöksiin. Hän käy ohjelmassa läpi myös Venäjä-virheitään ja perustelee, miksi hän oli Nato-jäsenyyden suhteen vuosien ajan nuiva, vaikka muutoin on kannattanut Suomen kansainvälistymistä. Urpilainen kertoo ohjemassa myös, miksi hän kannatti Kataisen (kok) hallituksessa puolustusvoimien määrärahoihin rajuja leikkauksia, joiden on sanottu vaarantaneen Suomen puolustuskyvyn."

"Oma kansa ensin -ajattelu on vahingollista."

Terveisin Jutta (SDP)
 

Yhteistyössä