Suomi muslimien taivas!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mamut ovat mukavia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mamut ovat mukavia

Vieras
http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/77741-arabilehti-ylistaa-suomea-muslimien-taivas

"Kaikki muut Euroopan maat vetivät ovet kiinni nenämme edessä, ja ollakseni rehellinen, yritimme asua eräässä arabimaassa eikä meitä kohdeltu kovin hyvin, Irakin poliittista tilannetta Suomeen paennut 42-vuotias Kawther Mohamed kertoo."

"Suomalaista oikeuslaitosta kehuu puolestaan 60-vuotias egyptiläinen liikemies, Fathy Khadr.

- Syyttäjä haastoi suomalaisen henkilön oikeuteen, koska hänen kirjoituksensa loukkaavat islamia. Miestä ei haastanut arabi, muslimi tai lähi-idästä kotoisin oleva henkilö - hänet haastoi suomalainen viranomainen. Tämä on hämmästyttävää, Khadr kehuu Jussi Halla-ahon blogista nousseeseen oikeustapaukseen viitaten."

"Lehti ylistää Suomen veronmaksajien maahanmuuttajille tarjoamia sosiaalietuja. Suomi tarjoaa maahanmuuttajille ilmaiseksi kielikurssit, asumisen, terveydenhuollon perheille ja koulutuksen lapsille. Tämän lisäksi aikuiset saavat 367 euroa käyttörahaa kuukaudessa, kunnes he saavat töitä ja alkavat itse tienata."

"Ulkoministeriön huomautetaan katsovan maahanmuuttajat tarpeellisiksi, ei taakaksi yhteiskunnalle."

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hetki sitten se kävi höpisemässä sekavia lemmikkipalstoilla. Mistäköhän tää on karannut, murosta vissiin..

No mutku jos on työtön ja sossust saa vaan tosi vähän, sit noi mamut saa taulutelkkarit ja merkkivaatteita, ite oon nähny ja kaverin kaveri näki kans ku sen naapurissa asuu somaleita :D

Hetki sitten se kävi höpisemässä sekavia lemmikkipalstoilla. Mistäköhän tää on karannut, murosta vissiin..

No mutku jos on työtön ja sossust saa vaan tosi vähän, sit noi mamut saa taulutelkkarit ja merkkivaatteita, ite oon nähny ja kaverin kaveri näki kans ku sen naapurissa asuu somaleita :D

Somppumiehet saa pitää neljää naistakin, vieläpä paksuna ja kuitata tuet itselleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamut ovat mukavia:
Suomi tarjoaa maahanmuuttajille ilmaiseksi kielikurssit, asumisen, terveydenhuollon perheille ja koulutuksen lapsille. Tämän lisäksi aikuiset saavat 367 euroa käyttörahaa kuukaudessa, kunnes he saavat töitä ja alkavat itse tienata.

Kenen kynästä tällainen "pieni" asiavirhe oli? :D

miksi turvapaikkoja hakee miehet miks ei tee kotimaassaan jotain ,miks akat jää sinne??? suomesta evakkoon lähtijät ei ollut miehiä. 6kk on lomalla suomessa ja saavat kyydin takaisin nää kaikenmailman mamut.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamut ovat mukavia:
Suomi tarjoaa maahanmuuttajille ilmaiseksi kielikurssit, asumisen, terveydenhuollon perheille ja koulutuksen lapsille. Tämän lisäksi aikuiset saavat 367 euroa käyttörahaa kuukaudessa, kunnes he saavat töitä ja alkavat itse tienata.

Kenen kynästä tällainen "pieni" asiavirhe oli? :D

Älä nyt, kyllä Tepan kaveri tietää, sen rapussa asuu noita MAMUJA ja sen sossurahat on hirveesti vähentyny :D