Suomi-Ruotsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TrueBlood
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis toi kissa on vieläkin sohvan alla kyyristyneenä
a010.gif
.

:laugh:

Mä en pahemmin piittaa jääkiekosta, mutta kun tilanne on tässä pisteessä, että Suomi pelaa kullasta niin mukana olen! Ja toki olen joka vuosi toivonut voittoa. Nyt se on niiiiiiin lähellä....

Alkuperäinen kirjoittaja suurenmoinenelämä;23774328:
Kolme kaljaa jo! Mä oisin ihan pyllyt olalla niiden jälkeen : D harmi kun ei ole edes sitä yhtä nyt.. :/ olisi pitänyt varautua aiemmin ^^

mulla olis kaapissa 8 päck mutta täytyy odottaa hetki ennenku pääsee maistamaan olusia :D

ruottalaisilla on aina käyny paskat kun ovat menneet hehkuttamaan etukäteen omaa erinomaisuuttaan. DEN GLIIIIIDER IN VAAN :D

Niin se usein on, että sellainen ylimielinen hehkutus kääntyy itseään vastaan....
Samahan Venäjälle kävi, ei pitänyt mennä rankkareille...ja mitä muuta kun olivat niin varmoja voitostaan ja julistivat sitä ainoana ja varmana totuutena.

(Toisin kun esim me täällä ollaan niin vaatimattomia:whistle:)

Muistelisin että tällai on useesti ennenkin ollu, suomi johtaa ja kas kummaa, viime minuutilla ruotti voittaa.

Näin todella ON OLLUT, mutta jos olet seurannut tämänhetkisen Ruotsin maajoukkueen touhuja, niin vannon ettei niin käy nyt!! Nehän on peluuttaneet parhaat pakkinsa jo aivan tukkoon! Ja ykköskenttä pelaa täysin suorinjaloin eli täysin väsyneenä!!
Tytöt, me ollaan voitettu tämä peli!!

Yhteistyössä