Suomisoffan holiday jenkkisänky

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Meikäläinen:
Meillä ei tota jenkkisänkyä ole, mutta toinen kyseisen firman sänky, toiminu monta vuottaa moitteettomasti ja oli viä halpakin.

Peesi tälle! Ja nyt ollaan menossa pojalle hakeen sieltä myöskin jenkkisänkyä. Oon kyllä tyytyväinen paikan hinta-laatusuhteeseen, vaikka monet sitä haukkuvatkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Alkuperäinen kirjoittaja Meikäläinen:
Meillä ei tota jenkkisänkyä ole, mutta toinen kyseisen firman sänky, toiminu monta vuottaa moitteettomasti ja oli viä halpakin.

Peesi tälle! Ja nyt ollaan menossa pojalle hakeen sieltä myöskin jenkkisänkyä. Oon kyllä tyytyväinen paikan hinta-laatusuhteeseen, vaikka monet sitä haukkuvatkin.

Ja toi sänky on ollu meillä jo 6 v!! Että kyllä siellä hyviäkin on vaikka halpoja on. Joillekkin osuu maanantai kappale. Iso jättidivaanikin ostettu sieltä 5 v sitten, eikä oo siitäkään moittimista. Ostan jatkossakin sohvan tai sängyn sieltä.

Jenkkisänky ei ole sänkynä kyllä kovin kiva, koska siinä on se yhteinen patja siinä, niin kun toinen liikkuu, niin toinen saa tuta vähän niinkuin vesisängyssä (kokeilkaa oikeesti sänkykaupassa!). Meillä kun mä olen "puolet pienempi" kuin mies, niin pomppisin ihan hulluna koko yön :o

Yhteistyössä