Suonikohjut,raskaus ja lentäminen,hirveä matkakuume!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mianna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mianna

Jäsen
11.03.2008
279
0
16
Ja nyt olisi hyvä edullinen matka tarjolla,voi auttakee!
Rv olisi 28 matkan alkaessa.
Suonikohjut ovat kuitenkin varjostaneet raskautta,jaloissa ja alapäässä :ashamed: .Kerran olen jopa joutunut käymään ultrassa jalan vuoksi,ettei olisi tulppaa siellä.Ei kuitenkaan ollut eikä mitään geneettistä alttiutta sille ole.
Kysymys kuuluu,uskallanko antaa himolle periksi ja lentää aurinkoon,tekisi niin hyvää ennen synnytystä!

Ei lentokuumetta, mutta suonikohjuja joo.. Asian viereen.. Miten hoidat tai ehkäiset suonikohjuja? Tukisukkahousut? Mistä ostit? Haluan vinkkiä, ku olen vasta alussa suonikohju-uralla. :)

Kannattaa ainakin lennon ajaksi hommata HOITOTUKISUKAT sellaiset reisimittaiset ja koneessa käyt usein vaikka vessasa. Etelässä kannattaa katsoa mitä suuhunsa laittaa.
Itselläni oli kahdessa viimeisessä rasksudessa KAMALTAT KOHJUT vasemmassa reidessä sekäö alapäässä.

Itse lensin raskausviikolla 28 Brasiliasta Saksan kautta Suomeen, kohjut jaloissa sekä pimpukassa. Lento sujui ongelmitta enkä suunnitelmista huolimatta hirveästi kävellyt vaikka siis piti. Eka lentoni oli 10 tuntia, toinen 3 tuntia. Nyt pitäis palailla takaisin, r-viikkoja on 31 täynnä ja samoja reittejä lentelen, vaikka kohjut on melkeinpäpahenemaan päin. Itselläni on tukisukkahousut, aina tisujen alle asti, pitävät ainakin jaloissa mukavan paineen...