Suoristusraudan omistajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kultakimpale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ne maksaa keskihinnaltaan n. 20-50 euroa, 20-30 euron tiennoillakin on jo valinnan varaa. En tiedä mikä on hyvä merkki, omani sain kampaajalta tuollainen käly matka versio. Itse käytän muotoilurautaa, saadakseni taas vähän nostetta ja volyymia.

Alkuperäinen kirjoittaja Äippä x3:
Ne maksaa keskihinnaltaan n. 20-50 euroa, 20-30 euron tiennoillakin on jo valinnan varaa. En tiedä mikä on hyvä merkki, omani sain kampaajalta tuollainen käly matka versio. Itse käytän muotoilurautaa, saadakseni taas vähän nostetta ja volyymia.

Ai, ne ei ole tuon kalliimpia. Mulla taas on murrosiässä suoristuneet luonnonkiharat kiusana. Nyt niistä kiharoista on vaan jäljellä itsepäinen taipuisuus

Ehdottomasti ghd:t =good hair day!

Mä ostin omani Briteistä. Maksoin koko setistä (säilytyspussukka + meikkejä) 80 euroa. Sitä editionia ei edes saa Suomesta. Kannattaa tilata noi ulkomailta, koska Suomessa maksavat tositosi paljon, jopa yli 200.

Ghd:issa on sisäinen adapteri, eli voi käyttää ympäri maailmaa. Ne kuumenevat itsestään oikeaan lämpötilaan, eli hiusten palamisvaaraa ei ole. Sammuvat, jos niitä ei hetkeen käytä. Niillä voi myös tehdä kiharat (sis. opetusdvd). Takuu tais olla 2 vuotta siitä hetkestä, kun ne rekisteröi ghd:n nettisivuilla. Erittäin turvalliset ja erittäin helppokäyttöiset! Suosittelen!

Tarjoustalosta saa Babybliss ja joku loppupääte, olikohan pro tms. Hinta n. 35 euroa. Olen ollut tyytyväinen, saan luonnonkiharat suoriksi näppärästi. Lämpötilan voi säätää haluamakseen. Rauta pinnoitettu jollakin erikoishyvällä keraamisella materiaalilla, joka ei vahingoita hiuksia.

Yhteistyössä