Suosikkihajuvedet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja makeaa...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

makeaa...

Vieras
Millaisista tuoksuista tykkäät? Minkä tyyppisistä, ja onko mitään tiettyjä merkkejä?

Itse tykkään kaikista makeista tuoksuista... sellaisista jotka monia oksettavat makeudellaan :D Ja jotka ovat useimpien mielestä todella "teinimäisiä". Aika noloa, mutta suosikkituoksuni on tällä hetkellä Paris Hiltonin "Can Can"... toisena tulee Pradan "Candy".

"Sensuelli ja lämmin kukkaistuoksu, joka on hyvin naisellinen. Kukkien lisäksi tuoksussa on myös aavistus mandariinia."

Eli Diorin J'Adore. Tykkään myös kovasti yhdestä jonka ystävä toi Egyptistä, se on semmonen ihanan raikas, mutta täyteläinen. Raikkaus, siitä pidän. Ei saa olla ns. tunkkainen tuoksu.

"Sensuelli ja lämmin kukkaistuoksu, joka on hyvin naisellinen. Kukkien lisäksi tuoksussa on myös aavistus mandariinia."

Eli Diorin J'Adore. Tykkään myös kovasti yhdestä jonka ystävä toi Egyptistä, se on semmonen ihanan raikas, mutta täyteläinen. Raikkaus, siitä pidän. Ei saa olla ns. tunkkainen tuoksu.

Joo, itse tykkään myös raikkaista tuoksuista, esimerkiksi sitruunaisista tai anismaisista, mutta jostain syystä ne eivät sovi minulle ollenkaan :/ Muuttuvat minun ihollani kitkeräksi ja äklöksi. Makeat tuoksut taas muuttuvat pehmeiksi ja vaniljaisiksi...

Tunkkaiset ovat tosiaan kamalia :x Mutta sekin tuntuu riippuvan todella paljon ihmisen omasta kemiasta, tietyt tuoksut ovat ihania kun ilmaan ruiskauttaa ja omalla iholla löyhkäävät mummon vaatekaapilta.

Elizabeth Taylorin Passion, iso, laaja ja voimakas tuoksu. Ehdottomasti EdP.

Sääli, että äijä saa migreenin kaikista hajuvesistä ja muista tuoksuista/hajuista.

Fragrance Description:
Passion Perfume by Elizabeth Taylor, Launched by the design house of elizabeth taylor in 1987, passion is classified as a refined, oriental, woody fragrance. This feminine scent possesses a blend of intense florals including jasmine and vanilla. It is recommended for evening wear.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joo, itse tykkään myös raikkaista tuoksuista, esimerkiksi sitruunaisista tai anismaisista, mutta jostain syystä ne eivät sovi minulle ollenkaan :/ Muuttuvat minun ihollani kitkeräksi ja äklöksi. Makeat tuoksut taas muuttuvat pehmeiksi ja vaniljaisiksi...

Tunkkaiset ovat tosiaan kamalia :x Mutta sekin tuntuu riippuvan todella paljon ihmisen omasta kemiasta, tietyt tuoksut ovat ihania kun ilmaan ruiskauttaa ja omalla iholla löyhkäävät mummon vaatekaapilta.

Juu se vaikuttaa paljon mikä ominaistuoksu on, kaikki ei tosiaan sovi itselle vaik ihania muuten oiskin :)

Tällä hetkellä tykkään Yves Rocherin Evidence, Vanille Noire, Voile D'Ambre ja Rose Absolue
tuoksuista.

"Pehmeä, raikas ja ylellinen tuoksu, joka antaa turhamaisen ja ylellisen tunteen. Sisältää granaattiomenan, magnolian ja pionin sävyjä."

Eli siis Versacen Bright Crystal. Alkoi kyllä huvittaa tuo "antaa turhamaisen tunteen", vaikka sitähän se on.

Yhteistyössä