Suositelkaa hyllystöä olkkariin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kotiäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kotiäiti

Vieras
Mistä kannattaisi ostaa olkkariin kirjahyllyn tapainen? Ei sinne juuri kirjoja tulisi, mutta lasivitriinikaappi ainakin, laatikoita ja hyllyjä, ehkä jotain kaappeja ja tv-taso mielellään kulmamallinen... ainakin Sotkassa myydään niin että voi "palasista" koota mieleisensä ja hinta sellaiselle mikä meille tulisi pyörisi jossain 1200-1400 ? paikkeilla. Vähän kallista on, mutta ei niitä taida kovin halvalla löytyä... kun ei mitään huojuvaa ja notkuvaa rimpulaakaan haluaisi. Onkohan nuo Sotkan hyllystösysteemit mistään kotoisin, tai onko ehdotuksia mistä muualta kannattaisi katsella?

ite olen kattonut sotkan sivuilta hyllystöä ja taisin löytää mieleiseni sellasen pyökin värisen jossa on kaksi lasivitriiniä ja taso siinä keskellä sekä pikku hylly yläpuolella ja muistaakseni siinä on myös joitain laatikoita, maksaa vain 169 euroa, meille riittää tuollanen, en halua enää oikeaa kirjahyllyä kun ei niitä kirjojakaan niin järin paljon enää tossakaan hyllyssä tunnu olevan, meinasin uuden vuoden jälkeen lähteä kattoo paikallisesta huonekaluliikkeestä joka myy sotkan ja askon kalusteita tuota hyllyä

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
ite olen kattonut sotkan sivuilta hyllystöä ja taisin löytää mieleiseni sellasen pyökin värisen jossa on kaksi lasivitriiniä ja taso siinä keskellä sekä pikku hylly yläpuolella ja muistaakseni siinä on myös joitain laatikoita, maksaa vain 169 euroa, meille riittää tuollanen, en halua enää oikeaa kirjahyllyä kun ei niitä kirjojakaan niin järin paljon enää tossakaan hyllyssä tunnu olevan, meinasin uuden vuoden jälkeen lähteä kattoo paikallisesta huonekaluliikkeestä joka myy sotkan ja askon kalusteita tuota hyllyä

Meille tulisi vähän isompi systeemi, vaikka ei sinne kirjoja tosiaan juurikaan tulisi... valokuvia yms. esille, ja telkat ja muut laitteet. :)

Meillä on sotkasta ostettu hylly johon saa ostella lisää osia. Olen tykännyt, ei ole mitään huojuvaa sorttia.. Aikeissa ostaa vielä tuohon hyllyyn ne lasivitriinikaapit.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on sotkasta ostettu hylly johon saa ostella lisää osia. Olen tykännyt, ei ole mitään huojuvaa sorttia.. Aikeissa ostaa vielä tuohon hyllyyn ne lasivitriinikaapit.

Ehkäpä sitten Sotkasta koitetaan löytää mieleisemme... valinnanvaraa siellä on ainakin mukavasti. :)

Yhteistyössä