Suositelkaa hyvää aikakaus-/naistenlehteä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lukija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lukija"

Vieras
Hakusessa olisi laadukas ja kiinnostava aikakauslehti. Olen tilannut nyt kokeeksi muutaman kuukauden ajan Kodin kuvalehteä, ja olen kyllä tykännyt. Ainoa miinus on se, että joissain jutuissa huomaa lehden olevan suunnattu itseäni vanhemmille. Ikää minulla on 23, ja esim. muotijutuissa mallit ovat useinkin noin nelikymppisiä. Niiltä osin siis lehti ei aivan kolahda, vaikka muuten olen kyllä pitänyt siitä kovasti. Mitään Cosmopolitanin tapaista lehteä en ole kiinnostunut tilaamaan, enkä halua että tilaamani lehti on keskittynyt liikaa esim. pelkkiin muotijuttuihin.

Mitä lehteä suosittelisitte? Juttuja saisi olla laidasta laitaan aihepiireistä koti, sisustus, terveys, kauneus ja muoti, henkilöhaastattelut, elämäntarinat jne, mutta ilmeeltään nuorekkaampi kuin tuo Kodin kuvalehti. Vinkkejä? Voitte toki suositella muunkinlaisia lehtiä, joista itse erityisesti pidätte. Kiitos! :)

Itse tilaan Fittiä ja Evitaa. Evita on ehkä suunnattu ~35-40 vuotiaille ennemmin kuin meidän ikäisille, mutta pidän siitä kaikista tilaamistani lehdistä eniten. Mun mielestä siinä on tosi laidasta laitaan luettavaa, elämäntarinoita, henkilöjuttuja, ruoka/ravintojuttuja, vähän muotia/kauneutta..

Mulle tulee Kauneus ja terveys, Trendi, Olivia ja Evita. MeNaiset ostan joka viikko. Noista mun mielestä MeNaiset on monipuolisin, paljon erilaista asiaa, mutta kuitenkin sellainen rento ote jutuissa.

Trendille koen olevani 3-kymppisenä vähän liian vanha (varsinkin muotiosioille), Olivia on just nappiin, mutta siinä ei kyllä mitään kotiasiaa ole. Evitasta en oikein ole päässyt jyvälle sen jälkeen kun se on uudistunut. Kauneus ja terveys on nimensä mukainen ja sille tunnun olevan vähän turhan nuori.

Yhteistyössä