Suositelkaa hyvää imuria

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Olen pitkään ihmetellyt, miten kukaan enää viitsii nykyaikana imuroida. Omituinen jäänne historiasta. Itse en ole imuroinut vuosiin...

Minä en myöskään pese pyyhkeitäni. Kun minä tulen suihkusta, olen puhtain asia koko huushollissa. Niinpä pyyhkeestä tulee vain puhtaampi, kun se koskettaa minua.

Pitäisikö pyyhkeiden muuten taipua?

Olen pitkään ihmetellyt, miten kukaan enää viitsii nykyaikana imuroida. Omituinen jäänne historiasta. Itse en ole imuroinut vuosiin...

Sä oot käsittäny jotain väärin. Mattojen ulos vientiä voi pitää jäänteenä siltä ajalta kun hyviä imureita ei vielä ollut. Vai käykö teillä siivooja? :)

Alkuperäinen kirjoittaja pölypunkki:

Sä oot käsittäny jotain väärin. Mattojen ulos vientiä voi pitää jäänteenä siltä ajalta kun hyviä imureita ei vielä ollut. Vai käykö teillä siivooja? :)

Tarja varmaan on netissä. Hän ei joudu siivoamaan linnassaan.

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:

HÄH!
Mites teil sit ssivotaan???

Yläkerrassa on yksi ja alakerrassa toinen robotti-imuri. Saunaosastolla on sellaiset lattiat, että lasken letkulla puhtaaksi. Ainut imuri on autotallissa...

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:

HÄH!
Mites teil sit ssivotaan???

Yläkerrassa on yksi ja alakerrassa toinen robotti-imuri. Saunaosastolla on sellaiset lattiat, että lasken letkulla puhtaaksi. Ainut imuri on autotallissa...

Ja pitää vielä todeta, että robotti-imuri on halvempi kuin tollainen dysoni. Ostin ensimmäisen yläkertaan, jossa on vain makuuhuoneita ja siistinä on pysynyt. Alkuun ajattelin, että alakertaan se olisi liian tehoton, kun on tota trafiikkia lapsiperheessä sisään ja ulos koko ajan, mutta ei. Se on kyllä riittänyt. Ainoastaan tahroja joutuu keittiöstä hankaamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:

Minä en myöskään pese pyyhkeitäni. Kun minä tulen suihkusta, olen puhtain asia koko huushollissa. Niinpä pyyhkeestä tulee vain puhtaampi, kun se koskettaa minua.

Pitäisikö pyyhkeiden muuten taipua?

Minä en todellakaan halua kuulla enempää :O

kiitoksia vastanneille.
tuota dysonia eniten suositeltiin.täytyy tutustua siihen ja muihinkin.
pääsääntöisesti siivoan lattiat mikrokuitumopilla.mutta matot,sängyt,sohvat,verhot jne imuroin

Yhteistyössä