Suositelkaa hyvää käsirasvaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laulava Lomittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Laulava Lomittaja

Vieras
Mun kädet on korput!Niihin tulee pieniä haavaumia ja sit kosketus veden kanssa aiheuttaa kirvelyä..

Teen työtä kotiavustajana,eli käytän paljon vettä ja eri pesuaineita päivittäin,kun siivoan.Nyt tuntuu että edes kertakäyttöiset hanskat ei ole riittävä suoja,kirvelee ja koskee..polttelee.

Wc-kylppäripesuissa tottakai käytän hanskoja,mutta joskus pölyjen pyyhinnässä ei ne "löydy" käteen saakka.

Mikä on hyvä käsirasva..mitä sinä käytät?

Ahava-sarjan käsivoide on ihan huippu!
Toinen hyvä on Natusanin-käsivoide.

Molemmat noista toimii ainakin mulla; kädet on kuin korput näin talvella ja täynnä pieniä haavoja...

Apteekista sellanen kun repaid merkkinen,on tosi hyvää.Ja mulla kans talvisin tosi kuivat kädet,varsinsinkin oikea käsi jossa sympattinen hermosto vähän sekasin hermovaurion takia.

Kiitos kaikille! Nyt vaan vertaamaan ja kattomaan / etsimään sopivaa..

Tuota öljyä koitan kyllä,senhän voi laittaa vaikka yöks vaikuttamaan.

Tuhannet kiitosket!

Body Shopin hamppurasvaa meillä käyttää sekä äiti että huomattavasti kuivakätisempi tytär.

Käsiä kannattaa myös kuoria kuorinta-aineella tai merisuolalla, tosin juuri nyt voi tehdä vähän kipeää...

Niiden hanskojen käytöstä töissä kannattaa ensin huolehtia, kaikenlainen veden kanssa läträäminen kuivattaa käsiä. Jos käyttämäsi kertakäyttöhanskat ärsyttävät ihoa, vaihda merkkiä/materiaalia. Siivotessa voi hyvin käyttää talouskäsineitä alushanskojen kera.

Iltaisin hyvää perusvoidetta, esim. Locobase Repair tai Ceridal Lipogel ja yöksi siihen päälle puuvillahanskat. Ja käsienpesun sijasta käytä mieluummin käsidesiä aina kun voit, käsidesin glyseroli hoitaa käsiä. Kirvelee niin pirusti kun kädet ovat haavaumilla, mutta silti se kannattaa.

tube-camomile.media.75d6e65c7a00ab262e7b02b7c08a41cdv1.png

Se Neutrogena on ihan loistavaa. Pisteet sille täältäkin! Olen hoitoalalla ja käsiä tulee pestyä ja desinfioitua paljon, mutta tuolla Neutrogenan tiivistevoiteella kädet pysyvät kunossa.
Body Shopin hamppurasva on kanssa hyvää, mutta minusta vähän erikoisen ja voimakkaan tuoksuista. Käytin sitä pitkään, mutta Neutrogena on parempaa.

Yhteistyössä