suositelkaa hyvää lasten shampoota paksuhiuksiselle 4 vuotiaalle

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkkejä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinkkejä

Vieras
tytöllä 4v peppuun saakka pitkä ja todella paksu tukka. Nyt on alkanut olla jotenkin tosi karhea ja takkuuntuva, liekö hiuslaatu muuttunut vai hikoileeko enempi. yritetään pitää hiuksia yöllä kiinni leteillä jos ei niin takkuuntuisi.

suositelkaan jotain hyvää shampoota lapselle, vai pitäskö ostaa aikuisten shampoo kun hällä on jopa paksummat hiukset kuin itselläni.

baby shampoot eivät todellakaan enää toimi.
 
Meillä paksuhiuksinen 5-vuotias pestään jollain lastenshampoolla (esim. Muumi tms) ja lisäksi käytän omaa hoitoainettani silloin tällöin hiuksiin. 2in1 ei todellakaan riitä pitämään hiuksia kunnossa hänelllä.
 

Yhteistyössä