suositelkaa hyvää ripsiväriä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja guest
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

guest

Vieras
Viikonloppuna sitten ripsiväri sanoi sopimuksen irti ja uusi pitäisi siis ostaa. Mikä olisi hyvä? Hintaluokalla ei niin väliä, kunhan ei mitään tajuttoman kallista. Sitä Kanebon 38:a on turha suositella, mulla oli tätä ennen sellainen ja inhosin sitä tajuttomasti, tai sitä miten se poistettiin - harjahan siinä oli aika kiva.

Joten neuvoja kehiin, kiitos! :)

Alkuperäinen kirjoittaja guest:
Viikonloppuna sitten ripsiväri sanoi sopimuksen irti ja uusi pitäisi siis ostaa. Mikä olisi hyvä? Hintaluokalla ei niin väliä, kunhan ei mitään tajuttoman kallista. Sitä Kanebon 38:a on turha suositella, mulla oli tätä ennen sellainen ja inhosin sitä tajuttomasti, tai sitä miten se poistettiin - harjahan siinä oli aika kiva.

Lorealin double extension.

Tuo Double Extension on ollut mun kokeilemista ripsareista ehkä huonoiten mun ripsille sopiva. :/
Mulla on siis melkoisen pitkät mutta myös aika harvat ripset. Tällä hetkellä on käytössä Rimmel Magnifeyes, siinä on sellainen outo muoviharja. Halpa ja toimii mun ripsille loistavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
lóreal double extension

eka pitää laittaa sitä valkosta ja sit mustaa.. ihan härkähyvä!!! (tosin maksaa esim. eurossa 16,50e )

Niin on paras minustakin, vaikka oon koklannu Lancomet ym.kaik mahdolliset.
Mutta tuo käy ainakin mulle parhaiten =)

Alkuperäinen kirjoittaja guest:

Mä en käytä itse noita pieniharjaisia, joten ei omakohtaisia kokemuksia, suosittelen että menet esim Sokokselle ja kerrot mitä haet, he kyllä osaavat opastaa...

Mä tykkään Lumenen Blueberry Curlista. Hyvä harja, joka erottelee samalla ripset :) En tosin tiiä, mitä tekee lyhyille ja ohuille ripsille. Mulla on luonnostaan pitkät ja paksut, mutta vaaleat.

Mikä sellanen ripsari joka ei varise eikä valu päivän mittaan alaluomille eikä paakkuunnu??? lumenen ripsarit kamalia ne paakkuuntuu ja lorealin vedenkestävä joka pidentää ripsiä valuu alaluomille. maybelin paakkuuntuu.....

Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
lóreal double extension

eka pitää laittaa sitä valkosta ja sit mustaa.. ihan härkähyvä!!! (tosin maksaa esim. eurossa 16,50e )

Niin on paras minustakin, vaikka oon koklannu Lancomet ym.kaik mahdolliset.
Mutta tuo käy ainakin mulle parhaiten =)

suosin paksuharjaisia. Ei noi muoviharjat sovi ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Mikä sellanen ripsari joka ei varise eikä valu päivän mittaan alaluomille eikä paakkuunnu??? lumenen ripsarit kamalia ne paakkuuntuu ja lorealin vedenkestävä joka pidentää ripsiä valuu alaluomille. maybelin paakkuuntuu.....

No ei tuo Blueberry ole varissut eikä paakkuuntunut. En mä sellasia kestä!

Mä olen kokeillut kaikkia edellä mainittuja, mutta suosikkini jo monta vuotta on ollut Max Factorin 2000 calorie. Nyt on kuitenkin tullut markkinoille sitäkin parempi ripsari, nimittäin Max Factorin MasterpieceMAX (ja ehdottomasti toi max-versio noista, löytyy myös pelkkä masterpiece!)

Alkuperäinen kirjoittaja hep:
kanebo 38. mitä kummaa sen poistamisessa on? poistetaan yli 38 asteisella vedellä ja lähtee liuskoittain pois ripsistä? muuta ei osaa suositella.

Sita minakin ihmettelin. Helpompaa ei meikin poisto voi. Iso Plussa Kanebolle, ainut ripsari mika taalla tropiikissa pysyy silmissa. Ei valu kuumasta eika kosteudesta

Yhteistyössä