Suositelkaa hyviä nastarenkaita

Ai kauheeta, noin miljardi eri rengasta. Mä luulen, että mä soitan setälle liikkeeseen ja pyydän täyden palvelun. Ja käsken laittaa hyvä renkaat, alle 500 eurolla, kiitos.

Minä täällä meson, miten ap, oletko saanut vastauksia??

[QUOTE="Mitä";27601434]Ai kauheeta, noin miljardi eri rengasta. Mä luulen, että mä soitan setälle liikkeeseen ja pyydän täyden palvelun. Ja käsken laittaa hyvä renkaat, alle 500 eurolla, kiitos.

Minä täällä meson, miten ap, oletko saanut vastauksia??[/QUOTE]

BF Goodrichit meinaan huomenna tai viimestään maanantaina käydä vaihdattamassa. Sain sovittua tutunkauppaa sopuhintaan.
Alkaa tuo kelikin kohta olla sellainen, että nastarenkaat olisi poikaa...

Joo ja en... Olisko niitä talvirenkaita suositella? :D

Tuossa.

telaketju-.jpg

Jos et ole turhan ronkeli, niin tuossa on varmasti talvirenkaat parhaasta päästä.

Mä oon aikasempina vuosina ollut ihan tyytyväinen noihin BeeÄffiin, vaikka silloin tulikin ajettua paljon.
Mutta makuasia, ainakin jollain tasolla.

ameriikassa, missä kaikki on suurta.
tuo merkki on melkein ainoita joita voi käyttää. ei kestä micheliinit tai contit ajella semmosia siivuja mitä siellä voi joutua ajeleen..

hinta-laatu-suhde olisi siedettävää olla kohdallaan.
Talvirenkaita ostaessa ei juuri kannata ajatella hinta-laatusuhdetta vaan pelkästään laatua. Itse ostan aina testivoittajat maksoi mitä maksoi. Ja nimenomaan sellaiset jotka on testattu täkäläisissä olosuhteissa.

Ei paljoa ojan pohjalla lämmitä mieltä jos kahden kympin renkaissa oli "ihan hyvä hinta-laatusuhde".

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ruutiukko
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27617326:
tämähän alkaa muistuttamaan mammojen talvihaalaritappelua. :D

mielipide ja kokemus on kyllä sillä kannalla että testivoittaja on turhemmanpuoleinen ostos.
Luotan mielummin jo tehtyyn testiin ennemmin kuin alkaisin itse testaamaan. Lisäksi oma kompetenssini ei riitä arvioimaan renkaan hyvyyttä pelkästään kulutuspinnan kuvioinnin perusteella.
Toki laatumerkit ovat laatumerkkejä aina mutta hintaerot eivät ole niin merkittäviä ettenkö voisi ostaa tutkitusti parhaita.

Kyllähän jollain kusisilla paloletkuillakin talven ajaisi mutta itse arvostan laatua myös tässäkin asiassa.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27617326:
tämähän alkaa muistuttamaan mammojen talvihaalaritappelua. :D

mielipide ja kokemus on kyllä sillä kannalla että testivoittaja on turhemmanpuoleinen ostos.

Just näin.
Ei se ihan niin ole, että sillä perusteella kannattaa sokeasti nakit ostaa, jotta ovat voittaneet TM:n testin...
Oma käyttökokemus se loppujen lopuksi ratkaisee.

no minkä hiivatin takia sä sitten kyselet?

Arvasin, että joku tarttuu tuohon. Huonosti taas muotoiltu, ei paranisi tänne kirjoittaa muuta kuin eksaktia tekstiä.
Pointti oli, ettei sokeasti kannata uskoa TM:n tai minkä Tuulilasin ikinä testeihin, vaan kannattaa kysellä ihan konkreettisesta käytöstä mielipiteitä ja jos onnistuu löytämään hyvän, niin kannattaa pitää merkki mielessä.
Käyttökokemuksia hain ja kiitos heille, jotka ovat niihin vastanneet.

Arvasin, että joku tarttuu tuohon. Huonosti taas muotoiltu, ei paranisi tänne kirjoittaa muuta kuin eksaktia tekstiä.
Pointti oli, ettei sokeasti kannata uskoa TM:n tai minkä Tuulilasin ikinä testeihin, vaan kannattaa kysellä ihan konkreettisesta käytöstä mielipiteitä ja jos onnistuu löytämään hyvän, niin kannattaa pitää merkki mielessä.
Käyttökokemuksia hain ja kiitos heille, jotka ovat niihin vastanneet.

eli sä uskot mieluummin randomnettityyppien mielipiteitä kuin mittaustuloksia

siitä vaan

eli sä uskot mieluummin randomnettityyppien mielipiteitä kuin mittaustuloksia

siitä vaan

Ei se nyt ihan näinkään mustavalkoisesti toimi.
Tietääkseni en tuohon kirjoittanut, että menen sitten kauppaan sokeasti sen mukaan, mitä palstalaiset mulle sanovat.
Vähän testaustulosta ja vähän käyttökokemusta, niin siitä saattaa saada jo jonkinlaista vaihtoehtoa mietittäväksi.

Ei se nyt ihan näinkään mustavalkoisesti toimi.
Tietääkseni en tuohon kirjoittanut, että menen sitten kauppaan sokeasti sen mukaan, mitä palstalaiset mulle sanovat.
Vähän testaustulosta ja vähän käyttökokemusta, niin siitä saattaa saada jo jonkinlaista vaihtoehtoa mietittäväksi.

ahaa, eli myyjä sanoi sulle että ne beeäffät on ihan yhtä hyvät kuin noksut ja teit ostopäätöksen sillä perusteella

:laugh:

Yhteistyössä