Suositelkaa jotakin miedon tuoksuusta ja edullista hajuvettä (jonka vois löytää laivalta )

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Haluan ostaa likalle hajuveden synttäri- tai joululahjaksi.

Ajattelin, että jos jollakin olis ehdottaa jotakin tuoksuja niin olis helpompi kattella sopivaa siellä laivalla. Saisi olla joku aika mieto tuoksu eikä mikään kamalan kallis.

Naomi Campbellin Cat deluxe ei ole kallis ja on mielestäni hyvä, siitä on myös eri versioita jotka on erilaisissa pulloissa ja tuoksuvat vähän erilaiselta :)

Pumalla on myös edullisia tuoksuja ja niissä on paljon vaihtoehtoja.

Kaupoista nuo tuoksut irtoavat n. 20 eurolla, pikkupulloja saa edullisemminkin.

Niin joo unohtui kysyä että minkä ikäiselle tytölle tulossa? Nuo Pumat ja cat deluxen miellän ns. teinituoksuiksi, joita löytyy varmasti monelta nuorelta aikuiseltakin.

[QUOTE="vieras";22519589]Naomi Campbellin Cat deluxe ei ole kallis ja on mielestäni hyvä, siitä on myös eri versioita jotka on erilaisissa pulloissa ja tuoksuvat vähän erilaiselta :)

Pumalla on myös edullisia tuoksuja ja niissä on paljon vaihtoehtoja.

Kaupoista nuo tuoksut irtoavat n. 20 eurolla, pikkupulloja saa edullisemminkin.[/QUOTE]

Täällä taitaa olla vain yksi paikka josta saa hajuvesiä. Olen sunnuntaina menossa laivalle ja siellä on suurempi valikoima.

[QUOTE="vieras";22519600]Niin joo unohtui kysyä että minkä ikäiselle tytölle tulossa? Nuo Pumat ja cat deluxen miellän ns. teinituoksuiksi, joita löytyy varmasti monelta nuorelta aikuiseltakin.[/QUOTE]

No mun likka täyttää vasta 7v. ens kuulla. :D Siksi mieto ja halpa tuoksu. Sekä äiti vahtii sen hajuveden käyttöä. :whistle:

[QUOTE="vieras";22519609]Laura Biagiottin Laura-nimistä hajuvettä varmaan tarkoittivat. Se on hyvä, mutta ei muistaakseni kovin edullinen? Muttei ihan hirveän kalliskaan :D[/QUOTE]

No mä mietin, että eikös joku tuollaanen tuoksu ole.

Eiköhän noita hintoja näe Siljan sivuulta.

No mun likka täyttää vasta 7v. ens kuulla. :D Siksi mieto ja halpa tuoksu. Sekä äiti vahtii sen hajuveden käyttöä. :whistle:

Ai, niin pienelle :D Snoopyn hajuvesiä taitaa saada laivaltakin, ne on ainakin edullisia ja sellasia puhtaita tuoksuja mitkä mä miellän lasten tuoksuiksi :) Niissä on ainakin joytain hedelmäisiä tuoksuja, esim. omena tai mango. Saakohan niitä disneyn prinsessatuoksuja laivalta, tai hello kittyä? :)

[QUOTE="vieras";22519644]Ai, niin pienelle :D Snoopyn hajuvesiä taitaa saada laivaltakin, ne on ainakin edullisia ja sellasia puhtaita tuoksuja mitkä mä miellän lasten tuoksuiksi :) Niissä on ainakin joytain hedelmäisiä tuoksuja, esim. omena tai mango. Saakohan niitä disneyn prinsessatuoksuja laivalta, tai hello kittyä? :)[/QUOTE]

Niin joku prinsessatuoksu vois olla kova juttu kun neiti tykkään prinsessoista. Joulukalenterina on Disneyn prinsessakalenteri jossa on kosmetiikkaa. :D

Niin joku prinsessatuoksu vois olla kova juttu kun neiti tykkään prinsessoista. Joulukalenterina on Disneyn prinsessakalenteri jossa on kosmetiikkaa. :D

No sitten varmaan saisit halvimmalla täältä jotain kivaa: fragrancedirect.co.uk ;)
Tossa esim. tommonen: Disney Aurora Gift Set 50ml

Yhden tuotteen tilauksen postikulut on pari-kolme puntaa ja mulle on aina tullut alle viikossa paketti :)

Noita disney-hajuvesiä voi olla laivallakin, en tiedä, mutta joissain kaupoissa (isot tavaratalot) ja ainakin keskisellä tuurissa myydään, mutta hinta on tuolta englannista tilattuna paljon edullisempi.

[QUOTE="vieras";22519714]No sitten varmaan saisit halvimmalla täältä jotain kivaa: fragrancedirect.co.uk ;)
Tossa esim. tommonen: Disney Aurora Gift Set 50ml

Yhden tuotteen tilauksen postikulut on pari-kolme puntaa ja mulle on aina tullut alle viikossa paketti :)

Noita disney-hajuvesiä voi olla laivallakin, en tiedä, mutta joissain kaupoissa (isot tavaratalot) ja ainakin keskisellä tuurissa myydään, mutta hinta on tuolta englannista tilattuna paljon edullisempi.[/QUOTE]

Ei ole luottokorttia ja mun mielestä mun electron on sillä mallilla, että ei sillä ainakaan heti saa tilattua. Enkä mä muutenkaan lähde tuolta tilaamaan, mielummin kattelen paikan päällä jotakin ja haistelen pääni kipiäksi. :D

[QUOTE="vieras";22519609]Laura Biagiottin Laura-nimistä hajuvettä varmaan tarkoittivat. Se on hyvä, mutta ei muistaakseni kovin edullinen? Muttei ihan hirveän kalliskaan :D[/QUOTE]

Niin, just toi Laura:) Vertaa.fi ssä hinta alk.31€, niin laivalla kai sitten halvempi. Musta toi ei oo kallis.

Ei ole luottokorttia ja mun mielestä mun electron on sillä mallilla, että ei sillä ainakaan heti saa tilattua. Enkä mä muutenkaan lähde tuolta tilaamaan, mielummin kattelen paikan päällä jotakin ja haistelen pääni kipiäksi. :D

Mä olen tilannut ihan tavallisella op:n electronilla, mutta onhan se tosiaan kivempi että saa itse nuuhkia ennen ostopäätöstä :) YSL:n baby doll tuli muuten vielä mieleen vähän arvokkaammista tuoksuista, voisi sopia pienelle tytölle.

Mutta vielä "puutun", että niin, jos tosiaan 7-vuotiaalle on tulossa, niin meillä menee hyvin ne lasten hajuvedet. Niitä snoopyjä ollaan ostettu. On edullisia ja ihan hyvän tuoksuisia. Sitten 12-vuotiaalle ollaan ostettu esim. Ralph, Ralph Laurenilta.

Yhteistyössä