suositelkaa kännykkää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi puhelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uusi puhelin

Vieras
Miul on ollu toi sama kökkö kännykkä jo ainakin kolme vuotta ja nyt olis aika uusia se.... Mut mistä noist kaikista tietää ett mikä on hyvä?
Suositelkaa mulle jotain kivaa suht edullista puhelinta millä vois netissä surffata (lähinnä facebookissa ;) )!

Joku Samsungin puhelin. Paljon kestävämpiä kuin Nokiat! Että harmittaa kun menin 5kk sitten Nokialaisen ostamaan. Kuukauden toimi moitteetta ja sen jälkeen sekoillut vähän väliä. Kaksi edellistä Samsungia toimivat molemmat reilun 3 vuotta ja tuo viimeisin on yhä miehellä käytössä ja toimii.

Mun miehellä on samsung, sellanen kosketusnäytöllinen ja ihan samalla systeemillä se toimii kuin nokiakin. Suosittelen. Mulla itellä sony ericson ja hyvin on pelannut sekin ja on nätti. Nokialaiset on mun mielestä jäänyt aikansa taakse ja kovat hinnat. samalla hinnalla saa nätimmän ja paljon enemmän toimintoja muilta merkeiltä.

Ei mullekaan Nokiaa. Hajoavat tosi helposti. Mulla itsellä ollut vain Sony Ericssoneja ja nyt Samsungin kosketusnäyttö, joka on ollut tosi hyvä jä kätsä. Töissä ja isännällä vain huonoja Nokioita.