Suositelkaa lomapaikkoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Meidän perhe suunnittelee keskikesällä ulkomaille lähtöä, mukana siis alle 2 vuotias ja 8 vuotias ja me vanhemmat lisänä vielä mummo. Suositelkaa jotain kivaa matkakohdetta, liian kuuma ei saisi olla, mutta niin lämmin, että varmasti tarkenee lasten uida ja äidin ruskettua..:)

Kreikka on meidän suosikki ja ollaan monet kerrat oltu eri saarilla, mutta aina aikuisten kesken. Onko siellä liian kuuma pienen lapsen olla keskikesällä? Itse kyllä kiinnostaisi kovasti joku ihan erilainen paikka, justiinsa vaikkapa Slovakia tai Kroatia, mutta onko ne lapsiperheen kohteita?

Puerto Rico Gran Canarialla
Hotelli Monte Carlo, vaikka ei ole kuin kaksi tähteä vertailuissa, ansaitsee kyllä 3-4.
Niin hyvä palvelu, siistit apartementos huoneet. Voi laittaa itse aamiaista jos haluaa.
Kaikki palvelut lähellä ja vieressä. Olen ollut neljä kertaa samassa hotellissa ja lapsillekkin on lähellä kaikenlaista puuhaa. Rannat aivan mahtavat 800 m lähin ja 2 km päässä ihana Amarodeksen ranta, johon kaunis kävelykatu. Laivamatkoja läheisiin saariin. Edullinen

Yhteistyössä