Suositelkaa minulle luotettavaa ovulaatiotestiä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jennyli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jennyli

Aktiivinen jäsen
26.07.2006
2 563
0
36
Eli mikä olisi luotettava ovulaatiotesti? Onko kellään kokemusta Donna sylkitestistä? Se olisi ainakin pitkäikäinen!!
Mulla meni usko mammaksiltatilatuihin liuskatesteihin...näytti koko kierron negaa ja tutkimuksissa paljastui että ovis on kuitenkin tapahtunut!!
Lääkäri haukkuikin nettitestit alimpaan hev..., ei ole kuulemma uus juttu!! :kieh:

Kiitos peepee =)
Kalliitahan nuo on mutta siksi varmasti myös luotettavampia! Tuokin testi näyttäis olevan yli 99% varma.
Saako noita pelkkiä liuskoja ostettua sitten erikseen lisää vai täytyykö aina ostaa kokonaan uusi pakkaus?

Mun lääkäri vaannoo Clearbluen nimiin ja gyne on kehunut ihan tavallisia marketista ja apteekista ostettavia testejä. Mulle ne kaikki ovat yhtä huonoja, eli ovis ei näy testeissä, vaikka tekisin ne pari kertaa päivässä. Tunnen ovulaation ja ultran mukaankin se tapahtuu...

Mulla oli kans sama homma, mammaksin testit ei koskaan näyttäneet ovista tapahtuvaksi. Lääkärikin sano ettei kannata ostaa muuta ku apteekista. Ostin sellasia ku Clinic Exclusive ja niillä sain heti oviksen pongattuu :)

Mä liityn kanssa Clearbluen kannattajiin. Lisäksi ne 7 liuskaa riittää aika pitkään jos ei tartte ihan sokkona bongailla. Nettitesteissä saa bongailla koko kierron... Mutta silti tilasin kun halvalla sai. :laugh:

Kiitos kaikille vastauksista :flower: =)
Olen päättänyt että tilaan clearbluen digitestit! Pelkään vain että nuo 7 liuskaa menee heti ekalla kierrolla,mulla kun on menkoissa epäsäännöllisyyttä ja ovuloimattomuuttakin :| Toisaalta taas tunnen kyllä itse hyvin ovisajankohdan, sitten kun se päälle tulee ,mutta varsinaista ovulaatiopäivää en osaa sanoa!
Tämäkin kierto taisi mennä ihan harakoille just noiden toimimattomien ovistestejen takia :headwall:
Ensikiertoon käydään siis toiveikkaana clearbluen ovulla ;)

Mulla oli myös ongelmia oviksen tunnistamisessa. Ensin käytin jotain apteekista saatavaa (vihreä paketti 5 kpl), jolla en saanut mitään yksiselitteistä tulosta. Sitten tilasin jotain netistä, ja niillä vasta hankalaksi menikin. Mun gyne haukkui nuo nettitikut sinne samaiseen h***ettiin, eikä antanut kyllä paljoa armoa noille apteekinkaan, lukuunottamatta tuota Clearblueta.

Nyt kerroin myös ongelmasta Väestöliitossa ja siellä myös lääkärimme kehui Clearblueta sekä (yllätysyllätys) heidän myymiään tikkuja. Ostin sitten heidän tikkuja (3 e/kpl) ja heti bongasin oviksen. Tutkimusten perusteella ovuloin varmasti, joten ovuloimattomuus ei voinut hämätä noissa aiemmissa testeissä. Ja tällä hetkellä näyttää, että kahden vuoden yritys on tuottamassa tulosta.

Suosittelen lämpimästi siis noita väestöliiton testejä. En tiedä niiden merkkiä, mutta kai niitä voi kuka tahansa sieltä respasta käydä ostamassa (?)

Yhteistyössä