Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:HP Deskjet F370. Hyvä on. :flower:
Tällainen on meilläkin! Todella hyvää jälkeä esim. valokuvien tulostuksessa. Anttilasta ostettiin viime talvena tarjouksesta. Musteita saa esim. inkclubista tilaamalla (inkclubin omia) todella edullisesti! kopiointiominaisuuttakin tarvittu yllättävän paljon!