Suositelkaa mulle shampoota ja hoitoainetta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saiccu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Saiccu

Aktiivinen jäsen
22.03.2005
4 195
0
36
Haluaisin että hiukseni pysyisi suorassa ja leikatussa mallissaan, mut ei. Nää menee ihan pörröksi, takkuuntuvaksi ja on niin ällön ilmavat.

Nyt käytän Nivean shampoota, monen monen muun marketti shampoon kokeilun jälkeen. Voiskos kampaajan tuotteista saada apua?

Osaatteko suositella myös tässä samalla jotain hyvää hiusvahaa? :p

Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Sun silkillä on ainaki sellanen suorille hiuksille joka on mulla toiminu :) ja siis ihan tavis hinta marketti shampoo on :)

Sun silkiä oon kokeillut, mutta en tuollaista. Hmp, pitäisköhän sitä lähteä ajelemaan kaupungille ostamaan sitä, jos vaikka saisi hiukset kerrankin kunnolla huomenna töihin. :whistle:

Kai nämä ovat tottumis- yms. kysymyksiä, mutta minun hiuksille teki hyvää kun vaihdoin ne Suomessa valmistettuun käsintehtyyn palasaippuaan, josta puuttuu ylimääräiset lisäaineet ja joka myydään paperipakkauksessa.

En ole reiluun vuoteen käyttänyt muuta kuin Sola-voiman valmistamia saippuoita hiustenpesuun, ja minulla on pitkät ja luonnonkiharat hiukset. Niiden nettisivuilla on jälleenmyyjät ympäri Suomen.

Tigi Oatmeal&Honey. Melko kalliita mutta riittoisia, eikä hiukseni ole ikinä olleet näin hyväkuntoiset! Tuoksu vaan on melko voimakas, toiset tykkää, toiset inhoaa

Alkuperäinen kirjoittaja käyppä:
Käyppä ensinnäkin kampaajalta ostamassa kunnon aineet ja sitten katso mikä on kunnon pesuainetta ja mikä ei.

Juu, tarkoitus on, että tiistaina kun on aika kampaajalle, niin ostaisin jonkun shampoon ja hoitoaineen sieltä. =) Sitä vaan pähkäilen, että mikä olisi suorille hiuksille omiaan. En ennen ole ostanut kyseisiä tuotteita kampaajalta.

Mut jos nyt kävis hakemassa tähän hätään tuon Sun Silkin, jota edellä oleva harmaa suositteli. =)

Alkuperäinen kirjoittaja taidan hakea kanssa:
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Sun silkillä on ainaki sellanen suorille hiuksille joka on mulla toiminu :) ja siis ihan tavis hinta marketti shampoo on :)

Oisko ollu sellanen lila siinä lukee joku without fizz tai fuzz tjtn :) mulla on sekä shampoo että sellanen hiuksiin jätettävä hoitoaine tota ja hyvin toimii :)

Yhteistyössä