Suositelkaa pääsy koe luettavaa.........

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ewi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ewi

Aktiivinen jäsen
27.07.2009
2 737
0
36
MItkä lääkäri kirjat ittenne mielestä hyviä lääkkiksen pääsy kokeissa?? ITte alottanu kodin lääkäri kirja ykkösestä?? ITteäni vaan ärsyttää aakkos järjästys..........OOn vasta Beessä.....Onko missään tiivistystä taudeista

Teet kato Ewi sillee, et paat silmät kii ja laitat sormen yhen taudin kohdalle, niinku ceen kohdalta yks, deen kohdalta yks jne. Ja kas, kohta oot sen kirjan kahlannu läpi. Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
MItkä lääkäri kirjat ittenne mielestä hyviä lääkkiksen pääsy kokeissa?? ITte alottanu kodin lääkäri kirja ykkösestä?? ITteäni vaan ärsyttää aakkos järjästys..........OOn vasta Beessä.....Onko missään tiivistystä taudeista

juu etköhän pääse. jostain sitten vielä fysiologiaa ja kemiaa luet.

Miten olis Aapinen ja ihan perinteiset kieliopinnot? Pääsykoe on yhdyssana.

Tervetuloa vaan lääkikseen. Kun itse pyrin, luettiin Galenos. Lisäksi lukion pitkän fysiikan ja kemian vastaavat tiedot pitää olla, jotta pystyy klaaraamaan pääsykoetehtävät. Nienstedtin "Ihmisen anatomia ja fysiologia" on hyvä perusteos, jota voi käyttää Galenoksen rinnalla.

Tämän päivän Galenos on varmasti hiukan päivitetympi versio kuin aikanaan, mutta sitä vaan hankkimaan sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:

Tervetuloa vaan lääkikseen. Kun itse pyrin, luettiin Galenos. Lisäksi lukion pitkän fysiikan ja kemian vastaavat tiedot pitää olla, jotta pystyy klaaraamaan pääsykoetehtävät. Nienstedtin "Ihmisen anatomia ja fysiologia" on hyvä perusteos, jota voi käyttää Galenoksen rinnalla.

Tämän päivän Galenos on varmasti hiukan päivitetympi versio kuin aikanaan, mutta sitä vaan hankkimaan sitten.

no huh. jos näin huumorintajuttomia ja leuhkoja kaikki tulevat lääkärit, niin huh!

Mitä eroa on vanhassa ja uudessa versiossa:sneaky:

Yhteistyössä